A.M. de Bruijn

Bijzonder goede ervaring met bestellen en leveren.
Perfect en no-nonsense!

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Thérèse Den Heijer - Kanis

Bestel voor de tweede keer melatonine. Hoop dat dit zuivere melatonine is, de naam slaap etc. is nogal verwarrend.
Het kadootje, waarvan ik denk dat het pepernoten zijn, vind ik slecht...
Het kadootje, waarvan ik denk dat het pepernoten zijn, vind ik slecht gekozen. Bevat veel suiker, voor deze ene keer dan maar, ik schrik echter van de palmolie. Dat is een produkt dat b.v. in Frankrijk, om meerdere, bekende redenen gemeden wordt.

Pluspunten

Hier dan de pluspunten : gebruik al 30 jaar ieder avond 2 Mg dit destijds op advies van neuroloog om een goed rust rythme te krijgen. Een hele mooie bijwerking is dat het de veroudering tegen... Hier dan de pluspunten : gebruik al 30 jaar ieder avond 2 Mg dit destijds op advies van neuroloog om een goed rust rythme te krijgen. Een hele mooie bijwerking is dat het de veroudering tegen gaat en zelfs, volgens laatste onderzoeken, helpt tegen alzheimer. Mijn liefje wat wil je nog meer.

Veerle Boere

Top service !

Pluspunten

Snel en correct!

micheline coppens

Snelle levering, goede producten en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Pluspunten

na een week kreeg ik inderdaad minder pijn in nek en gewrichten. Product doet wat het beloofd

Jan Harkema

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

Pluspunten

ook snelle levering

W.H. Stelling

Pluspunten

uitstekende afhandeling per telefoon!

Marga

Nadat ik al een product van Vitstore besteld had en na alle tevredenheid gebruik (Krillolie) heb ik recent Vit C besteld en Cranberrie tabletten. Beiden weer in brievenbus verpakking. Wat een gemak,... Nadat ik al een product van Vitstore besteld had en na alle tevredenheid gebruik (Krillolie) heb ik recent Vit C besteld en Cranberrie tabletten. Beiden weer in brievenbus verpakking. Wat een gemak, prima prijs en zeer belangrijk natuurlijk, wat een goede en fijne producten! Kan het alleen maar heel sterk aanraden!!

Pluspunten

Brievenbus verpakking, snelle levering, goede prijs!

J vervest

Snelle en primaservice.

van Wijk

Ik ben zeer tevreden over de produkten, prijs en service.

Pluspunten

Het wordt snel geleverd

C van Duijvenbode

Super.

Pluspunten

Een heel stuk voordeliger.