hedy van Engeldorp

Snel

Pluspunten

correct

R.Blanken

Zeer prettige ervaring met Vitstore.com. Alles vvordt gratis verzonden, zelfs de kleinste bestelling. Natuurlijk zal dat in de prijzen verrekend zijn, maar je vvilt je bestelling sovvieso ontvangen... Zeer prettige ervaring met Vitstore.com. Alles vvordt gratis verzonden, zelfs de kleinste bestelling. Natuurlijk zal dat in de prijzen verrekend zijn, maar je vvilt je bestelling sovvieso ontvangen en afhalen is vaak ingevvikkeld, ver vveg, geen tijd etc dus per post is, vvat mij betreft, zeer gevvenst. Prima dus. Mijn bestelling vverd zeer snel afgeleverd en, omdat ik via een of andere advertentie op een mooie korting van 20% kon rekenen vvas ook dat zeer aantrekkelijk. Prima ervaring, ik kom graag terug.

Pluspunten

Gratis verzending, snelle levering, mooie korting via een of andere advertentie.

Henny van Beek

Snelle levering!

Pluspunten

Handige brievenbusverpakking

Jan Harkema

Prima ervaringen

Pluspunten

Goede producten en redelijke prijzen

Bellens

Goede info gekregen via chat, vlotte bestelling, vlotte en snelle levering.
Bedankt.

Sandra

Goede ervaring, fijne producten (ik las zojuist dat ze uit een product de tarwe (gluten) hebben gehaald, dus deze kan ik ook gaan uitproberen!)

Pluspunten

3 capsules waren geknapt en ik kreeg een hele strip vergoed, goede en snelle service!!

Herman Klumper

De bestelling was 7 dagen onderweg maar dit kwam door een gemiste verbinding in Nederland. Alleen begrijp ik niet waarom een speciale brievenbus verpakking in een doos van minstens 4 liter wordt... De bestelling was 7 dagen onderweg maar dit kwam door een gemiste verbinding in Nederland. Alleen begrijp ik niet waarom een speciale brievenbus verpakking in een doos van minstens 4 liter wordt verstuurd?

Pluspunten

Vriendelijke vlotte service

Reactie Vitalize/Vitstore:

Geachte heer Klumper,
Dank u voor uw feedback!
Wij begrijpen dat het fijner is om uw bestelling per brievenbusverpakking te ontvangen.
Echter, om de kwaliteit van het product te...
Geachte heer Klumper,
Dank u voor uw feedback!
Echter, om de kwaliteit van het product te waarborgen, is besloten om bestellingen naar het buitenland altijd per pakketpost te versturen.
Hierbij ontvangt u namelijk een track & trace code, zodat u (en wij) het pakketje nauwlettend in de gaten kunnen houden en zeker zijn van een correcte aflevering :).
We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben staan we u graag te woord.
Mandy
Klantenservice

Fred Dümpel

Net als bij ,mijn voorgaande bestelling, ben ik weer ontzettend tevreden over de vlotte afhandeling en goede service van uw bedrijf.

Pluspunten

Snelle afhandeling, goede service.

Romy

Super

Pluspunten

Razendsnelle levering

Ronny VLIEBERGH

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over vitstore.
Ik ben over het algemeen zeer tevreden over vitstore.
Een minpuntje was de verpakking bij laatste bestelling.Het produkt zat nl in een veel te grote doos alhoewel jullie normaal werken met briefbusverpakkingen.
Vreemd !

Pluspunten

betrouwbaar