Speleman Martine

Heel goede en snelle behandeling van mijn bestelling, waarvoor dank.

Audrey Eijkenboom

Deze zending past in een klein doosje makkelijk door de brievenbus. Jammer de zending met 2 doosje melatonine smelttabletjes in een doos worden gestuurd waar zeker 40 doosje in kunnen.
Deze zending past in een klein doosje makkelijk door de brievenbus.
Ik weet niet waarom ik altijd zo een grote door krijg en mijn buurvrouw die precies hetzelfde besteld krijgt een doosje door de brievenbus.
Nu kan ik de zending pas 2 dagen later ophalen omdat ik fulltime werk.
Daarom maar 3 sterren.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Geachte mevrouw Eijkenboom,
Dank u voor uw feedback!
Geachte mevrouw Eijkenboom,
Dank u voor uw feedback!
Wij begrijpen dat het fijner is om uw bestelling in de brievenbus te ontvangen. In het verleden verstuurden we tot 3 doosjes melatonine per brievenbuspost. Echter, er waren teveel zendingen die niet in correcte staat bij onze klanten aan zijn gekomen. Om de kwaliteit van het product te kunnen waarborgen is besloten dit product enkel nog via pakketpost te versturen.
We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben staan we u graag te woord.
Mandy
Klantenservice

Bartina

PEA besteld voor de oude hond.
goede informatie voorzover de wet het toelaat.
vlotte levering door post.

Ed Molenaar

Ik heb mijn bestelling keurig op tijd ontvangen

G.P.

De PEA capsules waren heel vlug in de brievenbus.
Ik ben ermee begonnen en hoop er goede resultaten mee te behalen, dan pas kan ik de ervaringen mededelen.\

Kato

Snelle levering, gratis verzending.

Pluspunten

Glucosamine voor kat werkt gelijk, geweldig goed product!

Tim Vossen

Prima internetwinkel

Pluspunten

Goedkoop en snel

Ronny VLIEBERGH

Zeer tevreden over deze site en producten;
Ook de levering is heel handig, past perfect in brievenbus
Ook de informatie is up to date en volledig
Doe zo verder Vitstore...

Pluspunten

zien hierboven

Aly

Prima die brievenbuspakjes, heel handig. Alleen was pakket 1 opengeknapt. Dus misschien een extra plakker gebruiken.

W Derks

Ik ben erg tevreden over de producten en de service
Ook de vernieuwde platte verpakking is erg handig , als je niet thuis bent , kan het gewoon in de brievenbus .