Alicia

Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Snelle levering!

Hennie van Dun

Keurige levering

Pluspunten

telefoon gehad over de bestelling keurig

Karin

Ik ben positief over Vitstore. Product werd snel geleverd zoals werd aangegeven op de site.

Pluspunten

Ben tevreden, volgende keer bestel ik hier weer.

ineke itjeshorst

Dit is de 2e maal dat ik Pea puur besteld heb.
Levering is vlot.
goede informatie,
ik ben tevreden.

Audrey Eijkenboom

Levering is snel alleen jammer dat een klein doosje met 30 tabletten in zo een grote doos wordt gestuurd zodat het onder pakketpost valt en ik bij bezorging niet thuis was en de volgende dag moest... Levering is snel alleen jammer dat een klein doosje met 30 tabletten in zo een grote doos wordt gestuurd zodat het onder pakketpost valt en ik bij bezorging niet thuis was en de volgende dag moest thuis blijven om het in ontvangst te nemen.
Dit doosje kan gemakkelijk in een bubbeltjesenvelop door de brievenbus en scheelt jullie ook nog aan verzendkosten

Pluspunten

Makkelijk te bestellen.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste mevrouw Eijkenboom,
Beste mevrouw Eijkenboom,
Allereerst bedankt voor uw beoordeling! We hebben uw bestelling per pakketpost verstuurd om de kwaliteit van het product te waarborgen. Bij het versturen via een brievenbusverzenddoos of bubbeltjesenvelop bestaat het risico dat het product beschadigd wordt.
Mocht u nog vragen hebben horen we dit graag.
We hopen op uw begrip en wensen u nog een prettige dag toe!
Johan

Boye

1e product besteld en meteen een goede ervaring mee.

Pluspunten

Snelle levering.

B. Wildschut

Na plaatsing bestelling is het al snel in huis.

Pluspunten

Snelle service.

Mieke

Fijne winkel goede kwaliteit en zeer snelle correcte levering

Pluspunten

Zie bovenstaande

Wim van Amelsfort

Snelle levering en gelukkig ook in Duitsland

Simon Schechtman

Snelle afhandeling.

Pluspunten

Snell en makkelijk.