A v Halen

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Pluspunten

snelle levering

R.Vreedenburgh

Bestellen gaat makkelijk en doordat wat ik bestelde in platte verpakking zit,kon het gewoon per post in de brievenbus afgeleverd worden.Ik heb 's middags besteld en het was er al de volgende dag.

Tineke

Ik zocht pure PEA en een betrouwbare webshop waar ik dit kon vinden. ik las dat therapeuten deze webshop aanbevelen en besloot hier te bestellen. Ik maakte meteen een account aan en schreef mij... Ik zocht pure PEA en een betrouwbare webshop waar ik dit kon vinden. ik las dat therapeuten deze webshop aanbevelen en besloot hier te bestellen. Ik maakte meteen een account aan en schreef mij meteen in voor voor de nieuwsbrief. Helaas net iets te vroeg want op de hoofdpagina stond: "2,50 korting bij aanmelding nieuwsbrief". Omdat ik dat al had gedaan werkte dit niet meer want er werd medegedeeld dat mijn e-mail adres al bekend was. Toen heb ik gebeld en er werd in eerste instantie gezegd dat de 2,50 er al bij was in de vorm van punten. Maar dat was niet zo want ik heb op mijn aandringen toch extra punten erbij gekregen. Dat vond ik toch goede service!

Pluspunten

Ik ben een nieuwe klant en heb het product pure PEA nog maar net in huis. Het is nog te vroeg om te kunnen beoordelen of het echt helpt tegen de zenuwpijn in mijn nek/hoofd. Er is mij verteld dat... Ik ben een nieuwe klant en heb het product pure PEA nog maar net in huis. Het is nog te vroeg om te kunnen beoordelen of het echt helpt tegen de zenuwpijn in mijn nek/hoofd. Er is mij verteld dat het wel een tijdje kan duren voordat het helpt.

Rudi Coeckelberghs

Kan niet beter

Pluspunten

Goede producten, snelle levering, heel betaalbaar

Dorien van den Dool

Prima, was mijn eerste kennismaking met Vitstore.

Pluspunten

Ga ik vast nog ontdekken.

graat

Éénmalig vitamines besteld.

Pluspunten

Snel en netjes afgehandeld

E.van Os

Snelle levering.
Goed product.

Pluspunten

Een pluspunt is de gratis verzending.
Verzorgde verpakking van het product.

Ray

Duidelijke Site en zeer snelle afhandeling

Pluspunten

Zeer snel met afleveren