E.J. van Loon

Bestelling is makkelijk te regelen via de computer. Een vraag wordt ook duidelijk en snel beantwoord.

Marijke Merkx

Erg positief. Goede producten. Goede service. Prompte levering.

Pluspunten

Misschien vreemd dat het als een sterk punt genoemd wordt, maar de Vitstoreprodukten doen wat er beloofd wordt!

R elshout

Prima site, vlotte bestellingp

Pluspunten

Overzichtelijke site, vlotte bezorging, geen verzendkosten. Keurig ingepakt

Fred van Oostenrijk

Ik vind het jammer dat er geen grote bussen proteïne poeder zijn! Al aardig lang staat er , komt snel , maar ja het is er niet en de kleinere versie is veel duurder!

Peter

Snel en goede service

José van Dongen

Snelle levering. Prima in orde.

Pluspunten

Vlotte levering. Gemakkelijk bestellen.

Mirjam Rosier

Snel en correct

Pluspunten

Snelle en correcte levering van mijn bestelling.

Edward

Vlotte levering van goede prijs/kwaliteits - producten.

Bert

Goede producten, praktisch en goed verpakt (bijv. brievenbusverpakkingen!), vlotte levering en prettige prijzen!

Suzanne

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten.

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten.

Onderstaand bericht heb ik een week geleden geschreven. De eerst volgende werkdag heeft Vitstore contact met mij opgenomen en heeft het probleem opgelost. Naar aanleiding van dit gesprek verander ik mijn recensie van 3 sterren naar 5 sterren. Top kwaliteit! :D

(Echter ben ik lichtelijk teleurgesteld door de manier waarop mijn laatste twee bestelling aan zijn gekomen. De verpakking van de krillolie was beschadigd waardoor enkele pillen open waren gegaan en waardoor de vloeistof in de pillen is begonnen met lekken in de verpakking. Begrijpelijk was het voor mij niet erg prettig om de verpakking te openen en dit aan te treffen. Ik heb deze verpakking dan ook moeten deponeren aangezien de rest van de pillen ook aangetast waren. Bij mijn laatste bestelling was de verpakking van Multivitamine Gold al geopend en sluit het deksel niet meer correct. )

Pluspunten

De klantenservice is uitstekend.