Marga

Ben zeer tevreden over de magnesium caps(+ vit.b12 en vit D),geen bekkenbodemspieren klachten meer. Levering is prima. Een pakketje was zoek geraakt kreeg alsnog een ander toe gestuurd. Goede service!

Ronny VLIEBERGH

Zending pas na 5 dagen ontvangen door een fout in distributiecentrum

Pluspunten

ondanks de late zending toch opgebeld geweest door vriendelijke heer die zich heeft verontschuldigd en zo vlug alles heeft opgelost

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste meneer Vliebergh,
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste meneer Vliebergh,
Bedankt voor uw beoordeling.
Ik wil hierbij nogmaals onze excuses aanbieden voor de vertraagde zending. Wij hebben er alles aan gedaan om een fout in het distributiecentrum zo snel mogelijk op te lossen en u te voorzien van uw bestelling.
Wesley

Ketelaars

Snelle levering en een goed product. De enige visolie capsules die mijn kinderen willen eten.

Willem de smit

Wat beweerd wordt is waar

Pluspunten

goed service

E.Davids

Snel en accuraat

Pluspunten

Duidelijke ''Mijn Vitstore'' internet site.

s

Goed, goede informatie en makkelijk bereikbaar.

Pluspunten

alles is heel snel , snelle contact en mocht er een probleem zijn dan is dat snel opgelost. Prima!!

E. Van Kempen

Ik ben zeer tevreden over het product Krilloliepillen Omega 3. Het helpt mij tegen ontstekingen veroorzaakt door artrose. Ook de snelle levering verdient een compliment.

Pluspunten

Goede werkzaamheid.

Ann van buyten

Super

Pluspunten

Supersnelle levering ??