Hans

Pluspunten

De spaarpunten van vitstore

Mara

Een hele goede ervaring (service: goed, bereikbaarheid: goed, prijs/prestatie: goed, gratis EN snelle verzending: supergoed!)

Pluspunten

Toen ik op zoek was naar een goed supplement voor mijn kat met artrose kwam ik op de site van Vitstore terecht. Ik had een aantal vragen en was aangenaam verrast dat ik Vitstore op een 'gewoon'... Toen ik op zoek was naar een goed supplement voor mijn kat met artrose kwam ik op de site van Vitstore terecht. Ik had een aantal vragen en was aangenaam verrast dat ik Vitstore op een 'gewoon' (geen extra betaal) telefoonnummer kon bellen. Ik werd snel en heel prettig te woord gestaan en ik kreeg goede adviezen en hulp: heel fijn!

Ondertussen vond ik voor mezelf ook nog een supplement waar ik naar op zoek was. Deze kon ik eerst in een fijne probeerverpakking bestellen, wat ik ook enorm op prijs stelde.

De levering was supersnel, in goede conditie...GRATIS (natuurlijk ben ik daar dol op) en de producten vond ik van hoge kwaliteit. Mijn kat doet het heel goed op het supplement en ik trouwens ook op het mijne..inmiddels wil ik niet meer zonder!

Komt nog bij dat je fijn vitpoints voor korting kunt sparen, een aanmeldbonus voor de nieuwsbrief krijgt en laatst nog een kortingscode persoonlijk thuis toegezonden kreeg...tja...what's not to like? (Vitstore: hou dat erin hoor, die kortingscodes..daar ben ik dol op :-).

Al met al ben ik blij met Vitstore en de producten die ze leveren! Vitstore: dank jullie wel.

Boevink-Nibbelink

Het gaat goed, bestellen en aflevering de volgende dag, prima .

Dick

Duidelijke website. Duidelijke omschrijving. Niet duidelijk of het bestelde product het keurmerk heeft.

Pluspunten

Website

Erik Koerden

Goed bedrijf. Keurige en snelle toezending.

Lia

Prima producten.

Deneir Antoon

Het bestellen en de levering gaat vlot,aleen het in rekening brengen van de vitstore punten lukt niet.

Pluspunten

Vlotten en snelle gratis levering.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste meneer Deneir,
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste meneer Deneir,
Bedankt voor uw beoordeling.
Ik lees dat u moeite heeft bij het inwisselen van uw VitPoints. Mocht u meer informatie willen over het sparen en inwisselen kunt u een kijkje nemen op www.vitstore.com/vitpoints.
Heeft u nog aanvullende vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan via de chat, e-mail of telefonisch (0183-699105).
Wesley

Gerda de Boer

Bestelling is prima verlopen en keurig op tijd bezorgt. Ik ben heel tevreden !

Jos

Er is in het begin een vergising gebeurd maar achteraf direct terug recht gezet

Pluspunten

Zal er nog volgende aankopen doen

Ron Koek

Deze keer geen brievenbus verpakking pakketje ophalen bij de buren,vind ik niet zo fijn.

Pluspunten

Makkelijk bestellen,snelle levering.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste meneer Koek,
Beste meneer Koek,
Bedankt voor beoordeling en kritische noot. We begrijpen dat u niet tevreden bent over de verzending van uw bestelling. Onze excuses hiervoor! Zo te zien is er per abuis een andere verzendmethode geselecteerd bij het versturen.
Dankzij uw melding zullen we onze dienstverlening verbeteren met als gevolg dat deze fout niet meer voor zal komen.
Johan