Marga

Makkelijk via internet te bestellen en voordelig geprijst, zeker als je een brievenbusverpakking kunt kiezen!
snelle en via postNL adequate bezorging!

Pluspunten

overzichtelijke website; geen bezorgkosten !!

johan hooghe

Geen problemen voorlopig, bestelling correct afgeleverd, maar ik weet niet goed hoe andere producten op te zoeken.

J. Vermeulen

Prima, prima, prima ??????

I van Houten

Ik nheb nu een paar keer besteld bij vitstore. mijn ervaring hiermee is zeer goed, snelle bezorging en goed

Pluspunten

grootverpakking, zeer voordelig en snelle levering, top

Job Jonkman

Ik heb een bestelling gedaan en de volgende dag werd het al afgeleverd

Pluspunten

Er werd heel duidelijk uitgelegd hoe en waar en wanneer het produkt zou komen

jose van bijnen

Snel in huis

Pluspunten

goede uitleg van de producten

Ina Noordewier-Banninga

Bestel regelmatig. Altijd snelle aflevering en goede producten

Martin van den Heuvel

Vitstore heeft haar eiwitshake producten veranderd. Ook de prijs ging omlaag van ± 19 euro naar 12 euro.
Nu moet men wel veel meer poder aan de melk toevoegen, dan voorheen.
In plaats...
Nu moet men wel veel meer poder aan de melk toevoegen, dan voorheen.
In plaats van 22 porties zitten er nu nog maar 15 porties in een pot.
Ik was, en ben nog niet tevreden, en heb Vitalize een mail gestuurd, welke gewoon niet wordt beantwoord!
Ik koop sinds ± 3 jaar diverse producten, maar nu is het afgelopen.
Ik kan voor 4 euro ook shakes kopen bij de Aldi.
Martin v.d. Heuvel

Reactie Vitalize/Vitstore:

Geachte heer van den Heuvel,
Geachte heer van den Heuvel,
Bedankt voor beoordeling aangaande de Vitalize Slankshake. Al ruim een jaar geleden is de samenstelling van deze shake veranderd i.o.m. een aantal voedingsdeskundigen. Zij hebben de oude samenstelling en dosering aangepast naar een meer verantwoorde vorm van afvallen.
We hebben ten alle tijden het beste voor met onze klanten en gebruikers van Vitalize producten. Om die reden toetsen we onze samenstellingen frequent samen met specialisten om de beste mogelijke samenstelling te creëren.
Daarnaast is uw e-mail waar u aan refereert niet door ons ontvangen anders hadden we u zoals gebruikelijk zo snel mogelijk geantwoord.
Onze excuses als u niet tevreden bent met de nieuwe samenstelling. U kunt altijd contact met ons opnemen mogelijk een passende oplossing te bespreken.
Johan