Marina

Ben zeer tevreden over vitstore, bestellen en volgende dag binnen, top.

Pluspunten

Na een mailtje naar vitstore met een vraag, werd ik heel spoedig gebeld en werd het heel netjes en correct afgehandeld. Dikke pluim.

S Chauhan

Vlot bezorgd in goede verpakking

patricia

Snelle aflevering, en goede begeleiding via de mail.

M Schot

Goede ervaring snelle levering

A. Bouma

Leuke, nuttige chat en ook snelle levering.

Pluspunten

Duidelijke website en goede informatie.

Maarten

Top organisatie levering echt binnen 24 uur, en zeer solide verpakking, het product de melatonine die ik besteld heb, werk zeer goed, de prijs is 4x zo goedkoop als dat ik hetzelfde pilletje bij de... Top organisatie levering echt binnen 24 uur, en zeer solide verpakking, het product de melatonine die ik besteld heb, werk zeer goed, de prijs is 4x zo goedkoop als dat ik hetzelfde pilletje bij de apotheek moet kopen, dus ik ga hier zeker vaker gebruik van maken!!

Ps. Me kraskaart gekrast en code verstuurd ben wel benieuwd of ik iets gewonnen heb?
Groet Maarten

Pluspunten

- levering snel
- verpakking goed
- middel werkt naar behoren

Jasper Noorlandt

Prima levering en advies

Pluspunten

Ook reactie op melding dat feedback niet functioneerde heel correct. Zonder omhaal goed communicerend!

Henk

Prima leverancier

Pluspunten

snelle levering en geen problemen

Hans Brak

Mijn ervaring is over het algemeen positief. Nadeel is de gebruikers vriendelijkheid van de website bij het bestellen. Daar heb ik in het verleden regelmatig problemen mee gehad en vond de reacties... Mijn ervaring is over het algemeen positief. Nadeel is de gebruikers vriendelijkheid van de website bij het bestellen. Daar heb ik in het verleden regelmatig problemen mee gehad en vond de reacties van de klanten service van dien aart dat ik gestopt was met bestellen van de produkten. Ik heb nu weer onlangs een kleine bestelling gedaan om te zien of het nu beter gaat.

Pluspunten

Snelle levering, gratis bezorging.

H D Prommersberger

Uitstekende en snelle service en bezorging van mijn bestelling. Binnen 24 uur.

Pluspunten

Duidelijke informatie over mijn product.