Jvanloo

Goede en snelle levering

Luise Smit

Het lijkt overdreven, maar de service is uitmuntend. Zowel van levering als telefonisch contact

Pluspunten

De uitstekende service van levering en het prettige telefonische contact

P. v.d.Puij

Goed product en lage prijs.

Martine

Voor ons is het eerste bestelling, maar dat liep niet zo goed. 31/03 besteld en 06/04 ontvangen. Op uw website staat dat het een "brievenbusverpakking" is, maar als je die dan in een kartonnen doos... Voor ons is het eerste bestelling, maar dat liep niet zo goed. 31/03 besteld en 06/04 ontvangen. Op uw website staat dat het een "brievenbusverpakking" is, maar als je die dan in een kartonnen doos steekt, dan lukt dat niet. Voeg daarbij een transporteur, die een loopje neemt met de waarheid en 3 leveringspogingen en je komt al snel op onnodige stress momenten. We hopen dat het product de mindere ervaringen zal wissen.

Manon de B.

Geweldige webshop, na contact met de klantenservice een weloverwogen keuze kunnen maken welk product ik nodig had. Een super snelle levering!

Pluspunten

Levering, deskundig advies, topproducten van Vitalize

M. de Bruyn

In één woord geweldig! Van bestelling tot aflevering zoals het hoort! Ik blijft klant

Pluspunten

Website, producten, aflevering

R. Hendrikx

Snelle levering, goed product, goede prijs.

Pluspunten

Niets teveel beloofd. Doen gewoon wat ze beloven.

Willem van Meggelen

Goede duidelijke site. Al meerdere keren wat besteld wat telkens de volgende dag al werd geleverd.

K. Pater

Goed overzichtelijke site goede en snelle levering

Pluspunten

vandaag besteld morgen thuis toppie

L.E.Bouwhuis

Goede kwaliteit, snelle levering en gratis verzenden. Top!