maurien beyhum

Sneller kan niet

Pluspunten

Goede informatie, nog betere verzending (razendsnel) en je word netjes op de hoogte gehouden van nieuws mbt veranderingen in bijvoorbeeld wetgeving tav vitamines, supplementen.
Wij zijn zeer...
Wij zijn zeer tevreden!

Bert Verheij

De bestelling is prima in orde vandaag besteld morgen in huis en de pillen ik slaap er goed op

W.Th.Peeters

Alles is uitstekend. een Tien
Verzending is ook heel goed

Elles Voermans

Zeer goede kwaliteit krilolie, goede (beste) prijs, snelle levering!

M koster

Snelle soepele bestelling/verzending en mijn zoontje vond het potje met de paaseitjes een leuke verrassing

R. H

Prima, snelle levering, iets meer feedback over werkzame stof in mg zou fijn zijn bij vitamine b12

joke

Super! Snelle levering en zeer goede producten!

Pluspunten

behalve goede service én producten,ook af en toe een verrassing,zoals bv de prachtige roos voor Valentijn,of een potje paaseitjes,leuk toch?
Beveel dit bedrijf zéker aan! en.... Eventuele...
Beveel dit bedrijf zéker aan! en.... Eventuele vragen worden goed en deskundig beantwoord.
Kortom: ben zéér tevreden met Vitstore!

h.lotgerink

Vandaag besteld, morgen al in huis! Super.

Niels

Makkelijk en snel bestellen. Binnen 3 dagen in huis en met een pot paas eitjes. Geniaal!

Pluspunten

Goed verpakt en met paas eitjes dr bij. Geniaal!

laenen

Alles goed en correct