Marga

Voor de eerste keer wat besteld en ben zeer tevreden! Vlotte bestelwijze via internet en inderdaad .... de volgende ochtend al bezorgd in stevige verpakking. Volgende keer bestel ik weer hier want... Voor de eerste keer wat besteld en ben zeer tevreden! Vlotte bestelwijze via internet en inderdaad .... de volgende ochtend al bezorgd in stevige verpakking. Volgende keer bestel ik weer hier want ... het is ook nog eens voordeliger dan elders, zeker in vergelijk met winkel cq drogist of apotheek!!!

Pluspunten

Snelle levering, snelle internet bestelling, voordelige prijs!!!

marjo

Prima online vitamine store, levering snel en keurig verpakt.

marie-josé Rodehüser

Een fijne firma, met altijd correcte behandeling/afhandeling. Ben uiterst tevreden.

Linda Proost

Wij bestelden een brievenbus bestelling zodat de levering gewoon in de brievenbus kon. Pakje (doosje) werd echter afgegeven aan buren van 6 huizen verder. Niet echt wat ik verwacht had.

van Sint Fiet

Heel attent snelle levering.

Drenth

Ben zeer tevreden.Fijn dat je kan zien wanneer en welke tijd je bestelling geleverd wordt.

R. Bosje

Altijd spannend om via internet iets te kopen..........echt betrouwbaar....snelle levering.........goede prijs kwaliteit verhouding door bijvoorbeeld brievenbus bestellingen

M.Hilenius

Betsllen was geen probleem, levering vrijwel direct en de prijs is goed.

G. van Gunsteren

Via de computer een bestelling gedaan. Internet site is duidelijk . de bestelling werd echter later geleverd dan ik verwacht had. Na een telefoontje waarin ik vriendelijk werd behandeld werd mij... Via de computer een bestelling gedaan. Internet site is duidelijk . de bestelling werd echter later geleverd dan ik verwacht had. Na een telefoontje waarin ik vriendelijk werd behandeld werd mij gevraagd nog een dag af te wachten dus zo gezegd en zo gedaan. Mijn bestelling werd de volgende dag keurig bezorgd.

Pluspunten

ga zo door op de ingeslagen weg.

eddy tempel

Duidelijke website , snelle levering