christiena

Ik ben erg blij ik me Melatonine
Kon bestel want beste belangrijk voor
Mij Ik heb een hersenbeschadiging
En dat stof je word minder goed gemaakt maar ik werk doe schoonmaak werk...
Ik ben erg blij ik me Melatonine
Kon bestel want beste belangrijk voor
Mij Ik heb een hersenbeschadiging
En dat stof je word minder goed gemaakt maar ik werk doe schoonmaak werk op school bedrijf
Moet je vroeg begin elke dag om 04.00

Pluspunten

Ik ben erg blij mee want als ik ze bij me
Apotheker moet gaan halen ben ik Veel duur de uit en ik leef van 50 euro perweek

Vivian Cremers

Snelle verzending. Alleen jammer dat ik een brievenbusverpakking bestel dat in een doosje, dat niet door de brievenbus kan, geleverd wordt.

j.lourens

Binnen 24 uur een verkeerd product her geleverd en foute zending mochten we gratis houden.
HULDE.Vitstore

van der Meule

Makkelijk en snel

J.ackerstaff

Pluspunten

Service

G.G.Mulder

Mooie website,gemakkelijk en snel

Pluspunten

snelle verzending,mooie aanbiedingen

Wilma van Beek

Via het internet aan het zoeken geweest naar kindervisolie met een beter smaakje. Ik kwam bij vitstore terecht. Door de correcte prijs en de variatie aan producten. Heb de 1e bestelling gedaan en... Via het internet aan het zoeken geweest naar kindervisolie met een beter smaakje. Ik kwam bij vitstore terecht. Door de correcte prijs en de variatie aan producten. Heb de 1e bestelling gedaan en ben uitermate tevreden. Merk dat de kinderen erg goed reageren op de visolie. Het innemen is geen strijd meer want er zit een lekker smaakje aan. De levering is supersnel en makkelijk via de brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Hier een tevreden klant.

Pluspunten

Zeer snelle en discrete levering.
Duidelijke gebruiksaanwijzingen en aantrekkelijk verpakt.

J van Bree

Snelle bezorging en geen bezorgkosten.
Helaas werkt het product niet bij mij.

A. Roos

Snelle levering en mooi goed verpakt.

Wietze Veldkamp

Goed en snel. De pillen helpen mij toch met lopen, anders zou de artrose in de knieen mij wel parten gaan spelen.