bep

Pluspunten

hond & kat clucosamine met msm werkt uitstekend.Mijn teckel is weer veel levendiger geworden.

ca

Supersnelle levering, en geen verzendkosten

H.Homminga

Eerste keer dat ik hier iets heb gekocht. Het was op advies van mijn fysiotherapeute

Pluspunten

De bezorging ging uitstekend.Hoe de producten bevallen is nog afwachten maar geen klachten tot nu toe

Danielle

Supersnelle levering, geen verzendkosten!

sabine van der weyen

Ik heb krillolie besteld op advies van mijn therapeut. Product zat netjes en goed verpakt. Bestelling kwam een dag later dan mij per mail meegedeeld werd. Alle informatie was duidelijk.

Ellis Hogenkamp

Uitstekend. De Valentine roos zal ik nooit vergeten!

Pluspunten

Attent, snel en accuraat!

ann lambrechts

Ik heb de bestelling van krill olie snel en goed ontvangen, waarvoor dank. Wel heb ik een vraag : ik neem al jaren visolie, van allerlei bronnen inclusief krill olie, maar dit is de eerste keer dat... Ik heb de bestelling van krill olie snel en goed ontvangen, waarvoor dank. Wel heb ik een vraag : ik neem al jaren visolie, van allerlei bronnen inclusief krill olie, maar dit is de eerste keer dat de pillen zo sterk ruiken naar vis. Is dit normaal of heb ik toevallig een slechte batch ?

Mandy

Handige website en snelle levering!!

Pluspunten

Goede producten tegen een betaalbare prijs!!

Peter Koeman

Perfecte service

Pluspunten

Zoals altijd weer netjes op tijd afgeleverd.

marja

Zeer goede web shop. ikben zeer tevreden
de shake is erg lekker, vult uitstekend. Heel lekker ook met drinkyogurt,krijg je een aparte smaak mee.
kan ik iedereen aanbevelen, die een paar...
Zeer goede web shop. ikben zeer tevreden
kan ik iedereen aanbevelen, die een paar kilo's kwijt wil

Pluspunten

zeer snelle levering. Netjes verpakt
En producten zijn van hoge kwaliteit