Dimphy Hogan Andeweg

Gewoon 100% tevreden, geweldige webshop!

Pluspunten

Gratis levering naar het buitenland is super!

coby landmeter

Prima, betrouwbaar, accuraat, snelle levering! En dan voor Valentijn een prachtige rode roos!! Dank voor dit alles!

PL Muste

Zeer goed. Super service. Altijd bereikbaar en zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Ik raad Vitstore.com iedereen aan.

Pluspunten

Er wordt echt de tijd voor je genomen om je goed te adviseren.

jac Tijsern

Snelle en goede levering

Ineke kohl Zeebregts

Zoals vele reviews zijn wij uiterst tevreden of de afhandeling van de bestelling bij Vitstore.com
Alles klopt altijd perfect en als je bij het bestellen toch iets nog nader uitgelegd wilt hebben bel je gewoon even en je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan en krijg je duidelijke voorlichting

Meike Tabaczek

Hele goede service en zeer klantvriendelijk

Pluspunten

kortingscode vergeten toe te passen bij bestelling: kreeg gewoon geld teruggestort!
mocht brievenbusverpakking omruilen voor gewone stripverpakking zonder bijbetaling en zonder verzendkosten!

Hans Kuijs

Order snel, volledig en correct uitgevoerd

Paardekooper

Prima ! snelle levering en leuke attentie zat erbij

Pluspunten

prima snelle levering en hoef er niet voor thuis te blijven past in brievenbus top !

Marja v genderen

Pluspunten

Het is fijn, dat sommige pakketjes, door de brievenbus kunnen
Hoef je niet thuis te blijven

A van den Brekel

Zeer snelle en goed verpakte verzendingen . Ook telefonisch word je goed geholpen

Pluspunten

De Rode gist rijst extract capsules samen met gezonde levensstijl vervangen mijn ziekmakende stimvastine tabletten prima goed resultaat