ruyters

Bestelling is naar spanje geweest dus hellemaal niet tevreden over de verzending

Eleonora van der Plas

Ik ben onder de indruk van jullie tempo - bijna niet meer van deze tijd! Ben dus zeer tevreden!

Pluspunten

Het tempo dus - houden zo!

Dimphy Hogan Andeweg

Makkelijk besteld en snel in huis!

Michelle

De slankshakes zijn erg lekker en zeker niets te duur.
Ik verbaasde me over de snelle bezorging
korting met vitpoints ben ik erg tevreden over

Pluspunten

- snelle bezorging
- goede producten
- vitpoints

Conny Theunissen

Dit internet bedrijf is zeer aan te bevelen, snelle levering, spullen zijn goed verpakt en betaalbaar GEWELDIG !!!

Marieke

Doen wat ze beloven....snelle levering! Goede en duidelijke informatie op de website, kortom ....ik ben zeer tevreden!

Lieverbodyenfit

Ik had een hogere kwaliteit van de smaak verwacht, deze valt in het niets bij de smaak van vergelijkbare producten van o.a. bodyenfit

Pluspunten

Na toepassen van de actiecode goedkoop

maas

Zeer tevrden

Pluspunten

snelle levering

Marianne Hulst-van Zelm

Ik gebruik de Krillolie nu ruim een jaar en ben er zeer tevreden over. De capsules hebben absoluut geen nasmaak.

Pluspunten

De bestellingen bij Vitstore zijn eenvoudig te plaatsen, worden snel en netjes verpakt geleverd en het sparen van Vitpunten is een leuke bijkomstigheid, zodat je na verloop van tijd nog wat extra... De bestellingen bij Vitstore zijn eenvoudig te plaatsen, worden snel en netjes verpakt geleverd en het sparen van Vitpunten is een leuke bijkomstigheid, zodat je na verloop van tijd nog wat extra korting hebt.

J de Raaf Brouwer

Ben super tevreden over vitstore, snelle levering, niet duur, pakketje ziet er verzorgd uit

Pluspunten

Hadden iets niet ontvangen, even gebeld en het probleem werd meteen opgelost, dus een fantastische service,