trudy bongaerts

Alles prima, alleen had ik zoals gewoonlijk een brievenbus bestelling gedaan ,die deze keer, vervolgens in een zo grote doos werd verpakt dat hij alsnog bij de buren moest worden afgeleverd. Dit is... Alles prima, alleen had ik zoals gewoonlijk een brievenbus bestelling gedaan ,die deze keer, vervolgens in een zo grote doos werd verpakt dat hij alsnog bij de buren moest worden afgeleverd. Dit is dus niet mijn bedoeling.

Wim Winant

Snelle levering, product (Glucosamine) doet wat men beweerd.

M.G.Laurense

Prima producten, snelle levering en regelmatig kortingen op de producten. Heel prettig!!

Wilma Giesen

Vitamines werken goed.

Pluspunten

De levering duurde 5 werkdagen ipv de aangegeven 1-2. Het werd als brievenbuspost verzonden maar doos was helemaal stuk met excuusbrief van Post.nl erbij.

Meike

Goed en snel! In deze tijd zou ik alleen graag weten waar de producten vervaardigd zijn, land van herkomst. Zou ik een milieuvriendelijke verpakking (nu plastic busje) en... Goed en snel! In deze tijd zou ik alleen graag weten waar de producten vervaardigd zijn, land van herkomst. Zou ik een milieuvriendelijke verpakking (nu plastic busje) en verzendverpakkingsalternatieven (nu piepschuim wokkels) prefereren. Zelfs als dit zou betekenen dat het product daardoor iets duurder wordt.

Britta

Goede, overzichtelijke site. Snelle levering. Maar waarom zaten de handige "brievenbusverpakkingen" in een grote doos? Nu moest de postbode toch aanbellen!

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste Britta,
Beste Britta,
Bedankt voor je leuke en vooral eerlijke review! U heeft uw bestelling als pakket ontvangen omdat uw bestelling 4 brievenbusverpakkingen betrof. Deze passen niet in een brievenbusverzenddoos waardoor we genoodzaakt waren dit als pakket te versturen. Hopelijk heeft u hier begrip voor en als u nog vragen heeft staan we u graag te woord!
Johan

Ingrid

Snelle en correcte levering

Willem

Zeer snelle bezorging

Pluspunten

Ik had een ingewikkelde vraag waar de servicedesk geen antwoord op had, later kreeg ik een specialist aan de lijn.
We hebben een half uur over de telefoon gesproken en al mijn vragen zijn...
We hebben een half uur over de telefoon gesproken en al mijn vragen zijn keurig beantwoord.

Roely van de Hoef

Uitgebreide en informatieve web shop. Snelle levering : Top

Pluspunten

De uitgebreide info is erg nuttig.

mia maas

Goede en snelle levring .Een foutge wordt ook snel en correct hersteld