Eric Meester

Prima producten, duidelijke omschrijving.
En snel in de bus ??

Hilda Kleingeld

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de vlotte verzending.
Maar ik word dood ziek van de eindeloos herhaalde mail. Of ik tevreden ben? Ja, natuurlijk anders bestelde ik niet opnieuw.
En gisteren ontving ik 6x !!! reclame over PEA. Overigens weet ik nu nog niet waartegen het zou helpen. Dat staat er nu net niet in. Een beetje dom en vooral overbodig.
Kan het a.u.b. wat minder?

Pluspunten

Zie hierboven.

Margriet

Duidelijke omschrijving product, snelle levering en betaalbaar

rob sinnema

Vlak na ontvangst van mijn bestelling, brief met kortingsactie ontvangen met een geldigheidsduur, die afloopt ver voordat ik opnieuw een bestelling moet plaatsen. Zoiets komt natuurlijk niet leuk... Vlak na ontvangst van mijn bestelling, brief met kortingsactie ontvangen met een geldigheidsduur, die afloopt ver voordat ik opnieuw een bestelling moet plaatsen. Zoiets komt natuurlijk niet leuk over. Overigens tevreden over de snelle afhandeling van de bestelling

vandersluis

Snelle levering en product goed omschreven, naar waar je op zoek bent.

Pluspunten

snelle levering

Shane

Snelle levering en ben zeer te vrede met vitstore

E. Heijnen

De producten van Vitstore vind ik prima.

Pluspunten

Snelle levering en handige verpakkingen.

Richard Postma

Via de website vitstore leren kennen.
Telefonisch goed bereikbaar en dat moet zo blijven en gepromoot worden!!!
Persoonlijk contact is altijd het prettigst en je hoort woord en wederwoord.

Pluspunten

Multivitaminen zijn verpakt in handige doordrukstrips.
Dat bevalt goed en ook hygiënisch.
Het geeft daarbij meer een gevoel dat je een tablet neemt en waarom je die neemt.

Josine Lieben

Wederom snelle levering; zelfs op zaterdag werd bezorgd.
Die dag kregen we ook een nieuwjaarswens met een kortingscode. Dus deze was te laat!!
Bovendien weet ik niet hoe ik de...
Wederom snelle levering; zelfs op zaterdag werd bezorgd.
Bovendien weet ik niet hoe ik de spaarpunten kan gebruiken bij een nieuwe bestelling.

Sandra

Snelle levering, erg fijn dat ze ook verpakkingen hebben die door de brievenbus passen! (Dat zouden ze met alle verpakkingen moeten doen! Dat is helaas nog niet zo).