E, Berkelaar

Prima, alleen een klein foutje. De proefset voor de darmen (Stoelgang) werd berekend voor 5,95, terwijl op de verpakking 3,95 was gedrukt! Wat doen jullie hiermee?

Pluspunten

Wij gebruiken het nog te kort en hebben nog te weinig ervaring kunnen opdoen met jullie produkten.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Geachte meneer Berkelaar,
Geachte meneer Berkelaar,
Allereerst bedankt voor uw review, hier zijn we uiteraard blij mee! Wat betreft de andere prijs op de verpakking kan ik mededelen dat de prijs op de website klopt maar dat er enkele proefverpakkingen van de Stoelgang Darmbalans zijn waar een drukfoutje op staat. Onze excuses hiervoor omdat dit, begrijpelijk, voor verwarring kan zorgen.
Nog een fijne dag en als u nog vragen heeft horen wij het graag!
Johan

NULENS ROGER

PERFECT
KAN NIET BETER

Vincent Spanbroek

Prima producten en goede adviezen.

Pluspunten

Uitstekende klantenservice, mail snel beantwoord en correct gehandeld.

Reiner Steffens (bitte anonym behandeln!!!)

Die Bestellung ging unproblematisch vonstatten. Bezahlung unkompliziert. Und was mich am meisten erstaunt hat, war die extrem kurze Lieferzeit - da ich in Deutschland wohne, hat es in der... Die Bestellung ging unproblematisch vonstatten. Bezahlung unkompliziert. Und was mich am meisten erstaunt hat, war die extrem kurze Lieferzeit - da ich in Deutschland wohne, hat es in der Vergangenheit manchmal bis zu drei Wochen gedauert.

A.Weening-Oostra

Ben sinds 2006 aan deze pillen van glucomotion had toen erg veel last van de knieen loop nu weer als een kiewit

Pluspunten

heb deze keer van vitstore geen bericht ontvangen dat de pillen op waren , dat gebeurde de andere 2 maanden altijd wel maar verder dik tevreden over levering erg snel,alleen ik zou niet weten... heb deze keer van vitstore geen bericht ontvangen dat de pillen op waren , dat gebeurde de andere 2 maanden altijd wel maar verder dik tevreden over levering erg snel,alleen ik zou niet weten hoeveel spaarpunten ik heb is er een mogelijkheid om dit op de afrekening/afleverbon te zetten?

Y.l. Vieane

Heb niet zo veel woorden nodig.
Was super.

Pluspunten

5 sterren

W.j. Nieland

Kan er nog niet over oordelen buurman heeft het kennelijk aangenomen en is waarschijnlijk op vakantie, dus pakjes afgeven aan buren is geen goed idee!

Marrie

Vlotte aflevering van produkten, leuke korting!

J. Daems

De bestelling is correct en snel afgehandeld.

Hein

De eerste kennismaking was bijzonder prettig. Ik hoop en verwacht dat de toekomst een zelfde beeld zal geven.

Pluspunten

overzichtelijke web-side maakt bestellen heel eenvoudig. Verrast door de snelle levering