Ans

Supersnelle gratis bezorging. En goeie actie's. Ik raad deze site van harte bij iedereen aan!

Pluspunten

Supersnelle bezorging, en een leuk spaarsysteem!

marie-josé Rodehüser

Zeer, zeer tevreden. Telefonisch contact altijd zeer correct. Woon zelf in het buitenland, verzending kosteloos en binnen 2/3 dagen de bestelling al in huis.

Pluspunten

Het middel Glucosamine, Chondroitine en MSM voor Hond&Kat van Pharmox is fantastisch. Heb 2 honden beiden met arthrose in het ruggewervel, waarvan ik met een flink wat afgedokterd heb, maar na... Het middel Glucosamine, Chondroitine en MSM voor Hond&Kat van Pharmox is fantastisch. Heb 2 honden beiden met arthrose in het ruggewervel, waarvan ik met een flink wat afgedokterd heb, maar na gebruik van dit middel gaat het met beide honden, gelukkig, weer prima. Beslist een grote aanrader.

h.l.v.d.wal

Doet wat het beloofd in een woord geweldig heb ook mijn zus gezegd kijk op de site van vitstore

Pluspunten

prijs is goed en heel belangrijk geen verzend kosten dit is een heel sterk punt

Cor van Nus

Zoals te doen gebruikelijk: snel besteld en snel geleverd

Pluspunten

Heldere site e nproductpresentatie

Gwen Stigter

Na bestelling en betaling van het product kreeg ik maar geen levering. Na een telefoontje bleek er een fout in het betalingssysteem te zitten. Alles is direct opgelost en vanwege het ongemak kreeg... Na bestelling en betaling van het product kreeg ik maar geen levering. Na een telefoontje bleek er een fout in het betalingssysteem te zitten. Alles is direct opgelost en vanwege het ongemak kreeg ik een extra fles geleverd. Uitstekende service en dit geeft me het vertrouwen om in de toekomst weer wat te bestellen.

Pluspunten

Overzichtelijke site en makkelijk om bestellingen te plaatsen.

Ries van Zoelen

Altijd zeer correct en nauwkeurig. Daar kunnen veel internetleveranciers een voorbeeld aan nemen. Hou dit vol beste Vitstore mensen.

Pluspunten

Het is een zaligheid om zaken te doen met Vitstore.

Joke tijami

Zoals al tijd snel bezorgd ????

nh persoon

Geen klachten.alles op tijd ontvangen

P. van der Puij

Snel en vakkundig

E harpe

Sinds een week gebruik ik de glucosamine voor mijn kat omdat ze artrose heeft,helaas vindt ze het niet lekker,maar ik blijf het proberen

Pluspunten

De levering was erg snel