Jaap Meijer

In een woord: uitstekend

Pluspunten

Zie eerste reactie

Marius Fontein

Geweldige service.

Pluspunten

Na aanleiding van mijn mail bericht,ontvang ik bericht, dat ik persoonlijk bericht ontvang van de medische staf.
Dit telefoon gesprek enkele dagen later, heeft voor mij uitstekend...
Dit telefoon gesprek enkele dagen later, heeft voor mij uitstekend verhelderend gewerkt.

marja

Hele goede webwinkel goede service en producten

Pluspunten

wat ik heel fijn vind is, dat je grootverpakking gewoon door de brieven bus kan
je hoef niet thuis te blijven
en er zit altijd wel een verassing bij je pakket

Jan Willem

Zeer tevreden. Binnen 24 uur was de bestelling al binnen. Met als verrassing een snoepzakje.

Pluspunten

Goedkope producten.

Ria van Lieshout.

Meestal gaat het met de bestelling goed, behalve de laatste keer. Ik kreeg een kaart van Vitstore er was feest en kon ik bij mijn volgende bestelling korting krijgen. De code was feest, maar dat... Meestal gaat het met de bestelling goed, behalve de laatste keer. Ik kreeg een kaart van Vitstore er was feest en kon ik bij mijn volgende bestelling korting krijgen. De code was feest, maar dat ging dus niet en ik betaalde gewoon het hele bedrag. Jammer, maar de producten van Vitstore zijn goed.

Reactie Vitalize/Vitstore:

Geachte mevrouw Lieshout,
Geachte mevrouw Lieshout,
Bedankt voor uw beoordling, dat waarderen wij zeer! Wat jammer dat het niet helemaal goed ging met het invoeren van de kortingscode. De misgelopen korting over uw bestelling hebben we zojuist toegevoegd aan uw 'Mijn Vitstore' account zodat u deze bij een volgende bestellling kunt inwisselen voor extra korting. :-)
Mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag.
Johan Hereijgers

JONNE SEVERIJN

ALLES ALTIJD HELEMAAL GOED

Miriam

Ik was op zoek naar een aanbieding voor Melatonine en kwam terecht bij Vitstore. Was heel blij met de huidige aanbieding 2+2 gratis en daarbij nog eens een snelle levering met een leuke verrassing... Ik was op zoek naar een aanbieding voor Melatonine en kwam terecht bij Vitstore. Was heel blij met de huidige aanbieding 2+2 gratis en daarbij nog eens een snelle levering met een leuke verrassing daarbij. TOP.

Pluspunten

Goede aanbieding en snel geleverd

Michael

Snelle levering , altijd netjes verpakt , en altijd weer een kortingsbonnetje.

Pluspunten

Snelle levering, geen mankementen.

William Dubbeling

Prettige contacten; prima behandeling van de bestellingen; snelle levering

Pluspunten

Goede toelichting bij de kwaliteit van het product en de prijs

Anja van Maanen

Goede snelle levering