Conny Sijstermans

Goede service. Ze maken waar wat ze beloven. En wat een leuke attentie hebben we ontvangen in jullie feestjaar!

Paul DELAHAYE

Ik bestel vaker bij Vitstore.com en iedere keer wordt alles correct en op tijd zoals beloofd geleverd.

Pluspunten

Brievenbusverpakkingen zijn ideaal.

Rob van der Ham

Snelle levering en uitstekende service aan de telefoon

Pluspunten

snelheid en service

Brenda Reiziger

Tevreden snelle levering

Erik Koetzier

Uitstekende service en snelle levering. Maar benadering achteraf zou iets minder mogen. Als de pillen op zijn bestel ik echt wel weer bij jullie hoor.

Pluspunten

Erg snelle levering en altijd keurig netjes en klopt altijd.

Dolly Wolters

Na eerdere vlotte leveringen deze keer vanwege adres verandering met een paar hobbels
vandaag de bestelling ontvangen met een leuke verrassing. ben helemaal tevreden

Michèle Van Broeckhoven

Super service

Pluspunten

Snelle levering en top producten. Voor herhaling vatbaar!

Truus Rams

Prima en snelle levering van gevraagd produkt. Alleen vind ik de benadering na een bestelling te snel en te vaak. Alsof Vitstore zit te wachten op complimenten en zo'n aktie heeft dit bedrijf niet... Prima en snelle levering van gevraagd produkt. Alleen vind ik de benadering na een bestelling te snel en te vaak. Alsof Vitstore zit te wachten op complimenten en zo'n aktie heeft dit bedrijf niet nodig.

Pluspunten

Goede begeleiding na bestelling v.w.b. de bevestiging en mededeling wanneer men een pakket kan verwachten.

Rita Van Assche

Al een paar keer vanuit België besteld en 2d later geleverd. Bij de eerste blik op de verrassing dacht ik 'niet gezond, past niet bij het concept', maar het kaartje met de uitleg erbij maakte het... Al een paar keer vanuit België besteld en 2d later geleverd. Bij de eerste blik op de verrassing dacht ik 'niet gezond, past niet bij het concept', maar het kaartje met de uitleg erbij maakte het helemaal goed.
Ook heel fijn dat je door de gespaarde punten meteen korting kan krijgen. Heel leuk als je regelmatig besteld.
Wij zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van de producten. Wat ons betreft mag het gamma nog uitbreiden, zodat we alles bij Vitstore kunnen bestellen. Ik ben nog op zoek naar Zilverkaars.

Pluspunten

Goede kwaliteit.
Snelle levering.
Netjes verpakt.
Korting door gespaarde punten.

Mieke Moonen

Zeer vlotte afwerking van levering , goede verpakking en goede prijs ivv winkel ter plaatse

Pluspunten

snelle levering