M Bovens

Uitstekende service, snelle afhandeling en een zeer leuke attentie bij de vorige aflevering, ga zo door

Pluspunten

Fantastische service en afhandeling

sas

Snel en goed!

Pluspunten

snelle verzending
goede aanbiedingen
prima producten

carine

Zeer snelle levering

Yvonne

Ik had brievenbusbestelling aangegeven.
Helaas werd het per pakketpost verzonden.
Omdat ik niet thuis was, moest ik nu naar post nl punt om het pakketje op te halen.
Dit was NIET...
Ik had brievenbusbestelling aangegeven.
Helaas werd het per pakketpost verzonden.
Dit was NIET mijn bedoeling.

Hilda Kleingeld

Producten en toezending zijn prima. Maar om na iedere zending weer een beoordelingsmailtje te krijgen begint te irriteren.
Als ik regelmatig bestel kunt u aannemen dat ik tevreden ben. Waarom...
Als ik regelmatig bestel kunt u aannemen dat ik tevreden ben. Waarom moet ik dat steeds bevestigen?

Pluspunten

Veel goedkope aanbiedingen, dus goedkoper dan in de winkel. Snelle toezending en zonder verzendingskosten.
De producten zijn goed.

A.Bles

Een duidelijke site met ontzettend veel bijzondere kruiden die je tegen heel redelijke prijzen kunt bestellen. Mijn bestelling was er al de volgende dag.

Pluspunten

De klantvriendelijkheid van Wendy is super. Als je belt met een vraag krijg je direct een vriendelijk antwoord. Ook het handgeschreven kaartje ....erg leuk.

Anja Foppen- Boom

Zeer tevreden over Vitstore.

Pluspunten

VitPoints spaarsysteem, snelle levering en in nette handige brievenbusverpakking.

Mark

Snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering.

Leo

Bestellen is heel simpel, zeer vlotte aflevering