Hilda van Dipte

Pluspunten

Aangeraden door mijn homeopaat , is nog te vroeg om een ervaring te delen,omdat het 3 maanden duurt voordat je resultaten hebt, voelt. Maar de levering was supersnel.

Wil

Goede keuze, snelle levering

Pluspunten

Supersnelle levering, redelijke prijzen.

raymond van aarden

Pluspunten

zeer goed

j. helder

Zeer tevreden over het product alsmede de duidelijke website, financiële afhandeling, snelle levering, vriendelijk en behulpzaam bij tel. contact.

A Klem

De bestelling was er snel alleen naar het verkeerde adres gestuurd Ik bestel ook voor mijn schoonzus en geef echt ons eigen adres op voor mijn eigen bestelling maar die is tot 2 keer toe verkeerd... De bestelling was er snel alleen naar het verkeerde adres gestuurd Ik bestel ook voor mijn schoonzus en geef echt ons eigen adres op voor mijn eigen bestelling maar die is tot 2 keer toe verkeerd verzonden en na 2 boze mails krijg ik niet eens reactie

Pluspunten

Na telefonisch contact kreeg ik vanwege de verkeerde levering gratis een nieuwe levering naar het juiste adres
Super leuk opgelost bedankt En we gaan er vanuit dat het volgende keer gewoon weer goed gaat :<)

Francie Motta

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd,bovendien is de levering ook nog gratis ,TOP.

Angélique

's Ochtends besteld. Daarna arriveerde de feestkorting. Gebeld omdat ik daar wel gebruik van wilde maken. De feestkorting kon niet meer doorgevoerd worden maar ik kreeg wel twv mijn korting een... 's Ochtends besteld. Daarna arriveerde de feestkorting. Gebeld omdat ik daar wel gebruik van wilde maken. De feestkorting kon niet meer doorgevoerd worden maar ik kreeg wel twv mijn korting een extra levering en het cadeau. Dank voor die medewerker en de bestelling was volgende dag in huis.

frans holtz

Bestelling via brievenbus , goede verpakking, tijdige levering , prima
we zijn nu het product aan het gebruiken.

Myra de Waart

Alles in orde.

Tiny Welman

Bestellen eenvoudig. Afhandeling en levering naar volle tevredenheid. Brievenbus verpakking is prima!

Pluspunten

De brievenbus verpakking is uitstekend. Geen pillen uitdrukken, maar eenvoudigweg uit verpakking schudden.
Verpakking is op deze manier uitstekend wanneer je langere tijd op reis gaat!