Charlotte

Drie zonnebrand producten besteld, allen op tijd geleverd, precies zoals beloofd.

Pluspunten

Heel fijn dat het gratis verzenden is! Helemaal top

Ilse de Haas

Prima website, welke erg overzichtelijk is, goede producten en goedkoop, snelle levering.

Pluspunten

goedkoop - snelle kosteloze levering -prima product Vitamine D

Rita

Inderdaad snelle levering. Wat me ook opvalt : de lage prijs van bepaalde producten. Ik heb hier in België dezelfde producten in de apotheek gekocht en wat blijkt : 3x zo duur! Ik vraag me dan af of... Inderdaad snelle levering. Wat me ook opvalt : de lage prijs van bepaalde producten. Ik heb hier in België dezelfde producten in de apotheek gekocht en wat blijkt : 3x zo duur! Ik vraag me dan af of de werking dezelfde zal zijn? Ik had oa iets bestelt voor mijn darmtransit die maar niet in beweging is te krijgen. Na twee dagen : joepie resultaat. Dus ze werken inderdaad. :-)

zippy

Onze laatste bestelling, vitamine D3, was ook weer snel binnen. Ik ben blij met Vitstore.

Pluspunten

Vitstore vitamine D3 heeft een hogere dosering dan de potjes die je in winkels kan kopen . Ook op internet heb ik dat nog nergens anders gevonden. Ik merk echt verschil .....het werkt!

Ghislain Debels

Mijn eerste ervaring met Vitstore is er een van algehele tevredenheid over de ganse lijn.

Marjan Vree-Quist

Snelle levering van een uitstekend product tegen een uiterst scherpe prijs!

Pluspunten

Duidelijk vermelding van inhoud

Margreet

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, met of zonder account, en snelle zorgvuldige levering!

Pluspunten

snelheid van levering, accuratesse

emstelon

Besteld en keurig snel met gratis Magnesium tabletten geleverd.

Pluspunten

Snelle correcte levering. Voor herhaling vatbaar.

mevr. P.H. de Heer-Moerel

Fantastisch ik ben er dik tevreden mee. Diverse producten geprobeerd maar deze helpen echt.

Pluspunten

snelle bezorging, uw bedrijf doet wat het zegt. Geef dit ook door aan mijn vrienden en kennissen.