Karst

Top service echt niets op aan te merken!

Pluspunten

Heel simpel gewoon zo door gaan.

R Van Doren

Had een mail met een vraag gestuurd waarop ik een duidelijk antwoord terug kreeg. Product besteld maar toen is er iets verkeerd gegaan waardoor de levering vertraagd was. Extra doos van hetzelfde... Had een mail met een vraag gestuurd waarop ik een duidelijk antwoord terug kreeg. Product besteld maar toen is er iets verkeerd gegaan waardoor de levering vertraagd was. Extra doos van hetzelfde product gekregen om tegemoet te komen voor het ongemak. Dank u wel!!!

A.Weening-Oostra

De ene dag besteld en de andere dag thuis bezorgd prima geregeld

Pluspunten

ik gebruik glucomotion nu 9 jaar en het werkt perfect ik ben niet na verloop van tijd meer nodig

L. Muis-Burger

Handig besteld en een overzichtelijke beoordeling.

Dirk-Jan Heins

Prima, levering en informatie daarover uit de kunst

Joke

Goede ervaring, correcte vlotte levering

Pluspunten

Begonnen met voeding specifiek op cholesterol afgestemd zorgde voor een geringe verlaging van het cholesterolgehalte. Daarna met Cholesterol evenwicht, de Roderijstgist, en consequente inname heeft... Begonnen met voeding specifiek op cholesterol afgestemd zorgde voor een geringe verlaging van het cholesterolgehalte. Daarna met Cholesterol evenwicht, de Roderijstgist, en consequente inname heeft dit gezorgd dat mijn cholesterol weer binnen de veilige marge is gekomen. Ik ben erg blij met dit resultaat!

Karst

Snelle en gratis levering, SUPER!

Ivo Hulsmans

Nog eens tip-top dienst. Altijd snel, meer dan je vraagt en snel aflevering.

Pluspunten

Snel, niet te duur, prima producten.

L.a smit

Uitstekende service.
De volgende dag in huis!
Zeer tevreden.

boris

Snelle levering ,producten van goede kwaliteit en goede prijs,+een extra proefmonster!!

Pluspunten

Accuraat.