Alex Manders

Helemaal goed! Niets op aan te merken.
Snel en g led.

Pluspunten

Scherpe prijs snelle levering

Marius Fontein

Snelle aflevering.Prima service

F. van Holland

Goede snelle service. Had de bestelling na ca. 1 dag al in de bus !

Geke Siewes

Ik had problemen met weer in slaap komen .gebruik nu Vitalize Slaap Complex Extra Forte. Probleem opgelost. Zeer snelle levering. En doordat er geen verzendkosten worden berekend bespaar ik maar... Ik had problemen met weer in slaap komen .gebruik nu Vitalize Slaap Complex Extra Forte. Probleem opgelost. Zeer snelle levering. En doordat er geen verzendkosten worden berekend bespaar ik maar liefst €6,00 op 120 tabl

r.woudstra

Supersnelle service

M v Dinther

Snelle service, duidelijke info

Driessen

Ik gebruik sinds 4 maanden cholesterol verlagende rode rijst gist tabletten. Na controle nog geen resultaat, we gaan hiermee nog even door in de hoop dat het wel aanslaat en ik die vervelende... Ik gebruik sinds 4 maanden cholesterol verlagende rode rijst gist tabletten. Na controle nog geen resultaat, we gaan hiermee nog even door in de hoop dat het wel aanslaat en ik die vervelende statines niet hoef in te nemen. Verder liet de bestelling lang op zich wachten en zaten er ook geen gratis samples meer bij zoals gewoonlijk!!

H.W. Den Hengst

Van advies tot aflevering zeer goed. Een aanrader!

Sandra van Knobelsdorff

Ik gebruik de shake's van vitstore en ik red het er heel goed op zonder tussen doortjes. De smaak is ook goed.

Pluspunten

per snel geleverd.

Bella Gubbels - Jacobs

Volgens afspraak de producten geleverd.