Jolande

Ik kan nog niet oordelen, net voor de 1ste keer ontvangen...maar qua service en levering top

Pluspunten

Netjes verpakt en snel geleverd

Lisa van de lindeloof

Prima alleen bezorging liet lang op zich wachten

Pluspunten

Goede uitleg via telefoon

Edwin

Niks mis mee

Ruud Adriaansens

Ik heb mijn bestelling met enige vertraging in goede orde ontvangen.

Pluspunten

Komen afspraken na en hebben een goede klachtenafhandeling

Evans

Ik ben pas hiermee begonnen, kan geen mening geven over het effect van het product op dit moment, maar voor de service geef ik momenteel 4 sterren +

Pluspunten

4+ voor de Service

H.Joossens

Prima afgeleverd

Pluspunten

Besteld en snel geleverd

Frans van der Vliet

Netatief, jaarlijks kocht ik tijdens actie voor het jaar en ben deze keer niet op actie geattendeerd. Daarvoor moet je regelmatig spam accepteren, triest.

Beveel bedrijf dus niet aan,...

Beveel bedrijf dus niet aan, product wel.

Pluspunten

De groenlip mossel pilletjes werken bij mij, tijdens controles in ziekenhuis werden foto’s steeds beter en chirurg kon het niet verklaren maar enige verschil was dat ik deze innam. Kon niet volgens... De groenlip mossel pilletjes werken bij mij, tijdens controles in ziekenhuis werden foto’s steeds beter en chirurg kon het niet verklaren maar enige verschil was dat ik deze innam. Kon niet volgens chirurg, maar resultaat is er wel.

Arthur Hoogendijk

Makkelijk bestellen , goede uitleg bij alles en heel duidelijk

Pluspunten

Snelle levering en makkelijk

van Amerom

Bestellen gaat uitermate soepel, alleen de bezorging door PostNL werd tot twee keer toe uitgesteld.

Pluspunten

Prijs kwaliteit is top

van Engelenhoven

Snel geleverd, netjes verpakt

Pluspunten

Duidelijke site