ilona

Zeer goed en heel snel ! prima ik blijf bestellen !! wel af en toe korting geven dan hahaha

Reactie Vitalize/Vitstore:

Beste Ilona,
Beste Ilona,
Bedankt voor je beoordeling! Je kunt met het VitPoints spaarsysteem sparen voor extra korting op je bestellingen. Hiervoor dien je wel een klantaccount aanmaken. Daarnaast kun je jezelf inschrijven voor onze nieuwsbrief zodat je nooit een (kortings)actie mist.
Johan

HJ Jasbinschek

Snelle aflevering in keurige verpakking

Geraldine Schoolderman

Snelle levering gratis verzenden.

D.J.Koopman

Snelle levering levering goed te volgen

Annelies van Bergen

Heb pas 2x iets besteld, en ben hierover erg tevreden. Snelle levering, duidelijke uitleg over de producten. Goede verpakken. aantrekkelijke prijzen.

Pluspunten

Zoveel mogelijk brievenbus verpakking. Ideaal. En voor mij het belangrijkste GEEN porto en verzendkosten.
En wat super is, je krijgt spaarpunten bij elk artikel, die je al meteen bij de volgende aankoop kunt verzilveren.

S. Loukareas

Snelle levering en geen bezorgkosten ,heel netjes

Pluspunten

Overzichtelijke site , snelle levering, geen bezorgkosten.
Ga zeker de volgende keer weer bestellen.

Mevr. Heerkens

Snelle levering.

Pluspunten

brievenbusverpakking ideaal!

Zeer tevreden klant

Eerste ervaring: goede service, klantvriendelijk en snel geleverd.

Pluspunten

Geen verzendkosten

swalef

De snelheid van leveren. ...in combinatie met de puurheid vd producten maakt dat ik steeds bij de Vitstore mijn supplementen koop.

L. Jansen

Nu voor de tweede keer vitamine B12 besteld en dat ligt razendsnel in de bus, eindelijk weer eens een prettige winkel gevonden.