m.van.zevenbergen

Altijd snelle nauwkeurige levering. Brievenbusverpakking indien mogelijk heel handig. Goede kwaliteit producten.

W. van nes

Heb na Gluco Motion nu ook Vit. D besteld. Ben zeer tevreden over de snelle levering en de goede verpakking.
Gebruik de producten nog niet zo lang, maar zal zeker nieuwe bestellen als ze op zijn.

Pluspunten

Geen verzendkosten. Volgende dag bezorgd. Niet duur.

Martin

Fijne site om iets te bestellen. Scherpe prijs , goede producten en een snelle levering. Ga zo door.

Joke van der Bruggen

Bestel altijd online; gaat prima!
Zéér tevreden!

Pluspunten

Heel leuk: ze sturen vaak proefpakketjes mee én altijd een bedank-kaartje.

Lia.Vlendre

Alleen maar goed, snelle levering , telefonisch overleg vriendelijk en mee denkend.

Pluspunten

Er was iets opgestuurd wat niet de bedoeling was had ik ook niet besteld, geen probleem andere dag het goede bezorgd.

Trudie van Kessel

Snelle service en je wordt ook vriendelijk en correct geholpen met eventuele vragen.

Pluspunten

Service en snelle levering!

Lieke

Een snelle en correcte afhandeling.
Erg tevreden over het product (Krilolie capsules)

Pluspunten

snel bezorgd!

Cariena

Eerste x besteld bij vitstore en dag later had ik t al in huis en vindt de prijs niet duur normaal koop ik de glucosamine bij de dierenarts ik ga vaker bestellen indien nodig!

Toos van Werde

Efficient en klantvriendelijk.

Inge

Voor het eerst een bestelling geplaats, super snelle levering en goede communicatie over status van bestelling!