Marianne Hulst

Mooie kortingaanbieding en zeer snelle levering. Ben zeer tevreden over de artikelen en ook over de klantenservice. Hebben vriendelijk geholpen toen ik abusievelijk foute codes had ingevuld.

Marianne

Snelle levering...gaan in op vragen van de klant...

Pluspunten

Ik voroeg om een proefverpakking van een ander product dan ik besteld had...bij ontvangst zaten er maar liefst twee proefverpakkingen in...dat is zeer klantvriendelijk.

Hilde

Ben heel tevreden, was de eerste keer dat ik iets bestelde, toen het niet meteen lukte had ik een mail gestuurd, en meteen daarop telefoon gekregen om te helpen. En binnen 2 dagen zat het in mijn... Ben heel tevreden, was de eerste keer dat ik iets bestelde, toen het niet meteen lukte had ik een mail gestuurd, en meteen daarop telefoon gekregen om te helpen. En binnen 2 dagen zat het in mijn brievenbus.

Jacqueline

Geweldige snelle service, en als extraatje wat samples met vitamines, en dat bij een kleine bestelling!

Petra

Super bedrijf de ene dag besteld de andere dag bezorgd, top!

Angelina Kunst

Prima! Je kunt advies vragen en krijgt snel antwoord. Daarna een snelle levering, kortom top!

p.wigman

Heel tevreden, en super snelle levering top ga zo door hahahaha

Pluspunten

Binnen 24 uur levering top

Gea Janssen

Mijn ervaring met vitstore is uitstekend, zoals beloofd had ik het produkt de volgende dag al in huis.

Ton

Snelle en perfecte levering.
Zeer goede service.

Pluspunten

Product van goede kwaliteit.
Gratis verzending.

Sandra van Strijp

Prima levering binnen de afgesproken tijd.
Uitstekend!

Pluspunten

Er wordt gedaan wat afgesproken is.