H.Rodink

Wel erg tevreden over deze firma en tevreden over de glucomotion,
maar ben nog tekort met het medicijn bezig dus kun je nog geen echte beoordeling geven
maar kom er zeker op terug....
Wel erg tevreden over deze firma en tevreden over de glucomotion,
maar kom er zeker op terug. H Rodink
Terug

Ton de Gruiter

Ik ben erg tevreden over de levering van gevraagde produkten welke in uitstekende staat binnen korte tijd aan mij werden geleverd.

Pluspunten

Tamelijk korte tijd voordat produkt werd geleverd.

b.regter

Kort en krachtig...Top

marie-josé Rodehüser

Super tevreden.
Wordt zeer correct te woord gestaan aan de telefoon.
Bestelling had ik binnen 3 dagen in Frankrijk. Mijn volgende bestelling zal beslist gedaan worden bij Vitstore. Super tevreden.
Wordt zeer correct te woord gestaan aan de telefoon.

Henny

Ben heel tevreden . nog niet zo lang klant.

Pluspunten

Snelle afhandeling en levering,perfect.

van Antwerpen

Snelle levering en goede service aan de telefoon.

Pluspunten

Dat het ook in de brievenbus past

Uitstekend

Olga Van Steene

Super tevreden

Pluspunten

Goedkoper dan andere winkels en vandaag besteld? Gisteren al geleverd! Voor de punten die je spaart kun je korting krijgen. Zo is het mooi meegenomen. Bij de laatste bestelling kreeg ik zelfs een... Goedkoper dan andere winkels en vandaag besteld? Gisteren al geleverd! Voor de punten die je spaart kun je korting krijgen. Zo is het mooi meegenomen. Bij de laatste bestelling kreeg ik zelfs een setje multivitaminen cadeau. Zo hou je je klanten. Helemaal tevreden. Bedankt!

opdecam julien

Heel snel geleverd

Jopie Leerkes-van Dijk

Nooit problemen gehad , de levering is perfect en nu vooral met die brievenbusbestelling. Ik heb al 30 jaar supplementen van jullie en ben zeer tevreden. Ga zo door.