dinie timmerman

Snelle en perfecte levering

Kenneth

Snelle levering van de krillolie, conform opgave op de site

Pluspunten

Mijn eerste bestelling en alles soepeltjes verlopen.

Atie

Alles top..snelle levering ..goed verpakt..

klopper

Snelle levering, ene dag bellen andere dag in huis.
goede producten, is de 2de keer dat we bestellen, nu met brievenbus verpakking, perfect.
betaling ook goed

Sannoe

Heel snel geleverd

Pluspunten

Uitstekende service en zeer snelle levering nl. binnen 1 dag. De bestelde Whey Protein aardbei vind ik heerlijk met magere yoghurt en het mengt zich uitstekend met een simpele hand mixer. Sterk... Uitstekende service en zeer snelle levering nl. binnen 1 dag. De bestelde Whey Protein aardbei vind ik heerlijk met magere yoghurt en het mengt zich uitstekend met een simpele hand mixer. Sterk aangeraden webshop.

Marcel Meihuizen

Heel snel bezorgd en binnen 4 dagen merkte ik al resultaat .

Pluspunten

na 4 dagen al resultaat, daarom geef ik dat door aan familie en kennissen!

I Muijtjens

Pas de eerste keer besteld en heel tevreden over de snelle levering. Kan nog niets zeggen over de produkten omdat ik nog maar net bezig ben maar zogauw ik er iets meer over weet zal ik dat zeker... Pas de eerste keer besteld en heel tevreden over de snelle levering. Kan nog niets zeggen over de produkten omdat ik nog maar net bezig ben maar zogauw ik er iets meer over weet zal ik dat zeker laten horen!!

J.Joosten

Snelle levering, duidelijke site, goeie prijzen.

Pluspunten

Geweldig goed product, bij onze poes werkt het uitstekend!

P.van Zetten

Bestelling keurig en op tijd uitgevoerd, kan niet beter.

Pluspunten

Goede contact en meedenkend.

Erik Nillesen

Whey proteine besteld, volgende dag al in huis. Lost makkelijk op, smaakt erg lekker en mijn herstel is aanzienlijk korter als eerst.

Pluspunten

Snelle levering en gratis verzonden.