Kim

Dit was niet mijn eerste keer om hier te bestellen, en net als toen was ik heel tevreden, vlotte levering goed verpakt, met nodige uitleg, top service, en de prijzen zijn ook aardig. Ga zeker en... Dit was niet mijn eerste keer om hier te bestellen, en net als toen was ik heel tevreden, vlotte levering goed verpakt, met nodige uitleg, top service, en de prijzen zijn ook aardig. Ga zeker en vast nog wel bestellen met tijd.

Pluspunten

Vlotte levering, goed verpakt, en meer dan schappelijke prijzen, en gebruiksvriendelijke uitleg over hun producten.

Monique

Prima levering. En goede prijsverhoging.

mw. C. Kooistra

Volgende dag levering was beloofd en dat is gebeurd ondanks de wat afgelegen ligging van onze woning. Specifieke producten en niet een ,,all in one".

Joke Borst-Overvoorde

Uitstekende afhandeling van mijn bestelling!!!!!!!!!!!!!!

Johannes Oosthout

Goede producten tegen aantrekkelijke prijzen. Klantenservice snel bereikbaar met goede voorlichting.

Pluspunten

Goede informatie en voorlichting klantenservice. aantrekkelijk kortingsysteem

Wil de Groot

Super goede service besteld en volgende dag in huis

Pluspunten

Leuke acties zoals de nieuwjaarskorting en exstra strips van andere supplementen om uit te proberen

Harish Muruganand

Snelle afhandeling bestelling. Goede kwaliteit. Doen wat ze zeggen.

Pluspunten

pluspunt: extra levering capsules bij gebleken lekken eerdere capsules krillolie

C.Osephius

Goede kwaliteit Q10, de Ubiquinol.
Heel prettig, de nieuwjaarskorting!

Pluspunten

Slimme manier waarop er een brievenbusverpakking van is gemaakt.

Nico

Prima bedrijf. Snelle levering, netjes verpakt, en kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Ton

Goede en snelle levering plus nog wat extra + punten sparen voor later nog eens korting.