A.M. Oosterwijk

Snel en accuraat geleverd!

Pluspunten

De bestelling paste keurig door de brievenbus!

A Boons

Goede service

Pluspunten

Snelle oplossing bij problemen.

GJ Brink

Vlotte levering en makkelijke bestelwijze

Pluspunten

Werkt goed

Rolf Arndt

Dankeschön, die Lieferung war schnell in Deutschland 😊. Wir haben in Vaals einen netten Apotheker gehabt (leider hat er geschlossen) ,der mir einige Vitalize Produkte empfohlen hat . Ich nehme... Dankeschön, die Lieferung war schnell in Deutschland 😊. Wir haben in Vaals einen netten Apotheker gehabt (leider hat er geschlossen) ,der mir einige Vitalize Produkte empfohlen hat . Ich nehme schon seit circa 4 Jahren Gluco Motion Forte und bin mehr als zufrieden 😊👍🏻.

Pluspunten

Das Preis-Leistungsverhältnis für ihre Produkte stimmt absolut 👍🏻👍🏻👍🏻

Marianne

Duidelijke webshop met goede uitleg werking en gebruik van producten.

Greetje

Bestelling volgende dag al in huis

Pluspunten

Geen verzendkosten

Chris

Via site besteld en daarna volgende dag al via post NL bezorgd.

Pluspunten

Conform de informatie op de site door Vitalize ook zo uitgevoerd

Angélique Boelhouwers

Onrustige benen ik slik nu spier confort.Mijn proefpakket van 5 dagen was op inyssen heb ik een bestelling gedaan van 2x120 tabletten. Ik ben nu een paar weken bezig maar helaas nul resultaat. Je... Onrustige benen ik slik nu spier confort.Mijn proefpakket van 5 dagen was op inyssen heb ik een bestelling gedaan van 2x120 tabletten. Ik ben nu een paar weken bezig maar helaas nul resultaat. Je probeert alles an te pakken om van die onrustige benen ad te komen. Heb wel besloten. Die 240 op te slikken. Ondanks ik capsules ook naar vind om door te slikken!

gretha Rensema

Geen positief resultaat.

Pluspunten

geen tot nu toe

Monica

Correcte levering en

Pluspunten

snel (op zaterdag geleverd)