E.v.d.Hul

Zeer tevreden, vlotte levering, alleen kon onze bestelling helaas niet door de brievenbus, zoals van tevoren vermeld, wegens toegevoegde monstertjes met vitaminepillen, gelukkig was er iemand thuis.

said j

Hele snelle goede levering, product vitamine b12 smelttabletten kan ik nog niet zeggen of het positieve resultaten ervaar.

Willie Kat

Geweldig en de snelle aflevering,zonder bij komende kosten.

Pluspunten

Ze zijn goed koper dan in welke store ook.

rüth

De informatie en de service is perfect.

Pluspunten

snel en betrouwbaar

qwienie

Zeer tevreden over het telefonisch contact en de levering

Pluspunten

Vriendelijk... maak ik vaak anders mee

Guillaume

Goede webshop! Regelmatig besteld en altijd volgende dag in huis. Deskundige klantenservice die me enorm geholpen hebben voor het juiste product bij mijn probleem.

Pluspunten

Levering, deskundige klantenservice en goede producten!

Michael

Gewoon top! Al veel besteld en altijd de volgende dag in huis!

Pluspunten

Super snel! Goede kwaliteit.

Hans Brak

Product heb ik vertrouwen in. Levering is correct.
Product heb ik vertrouwen in. Levering is correct.
Weekend actie van afgelopen weekend werkte niet. Ik wilde vitamine D bestellen en gebruik maken van de gratis produkt aanbieding. Maar in de laatste fasen werden gewoon alle bedragen opgeteld.Dus heb ik er geen gebruik van gemaakt.

Pluspunten

goede produkten. snelle levering..Betrouwbare organisatie. Mocht er bij een bestelling iets mis gegaan zijn en/of een communicatie stoornis zijn geweest wordt dat direkt en zonder problemen recht... goede produkten. snelle levering..Betrouwbare organisatie. Mocht er bij een bestelling iets mis gegaan zijn en/of een communicatie stoornis zijn geweest wordt dat direkt en zonder problemen recht gezet.

Linda v Bergen

Snelle levering. En goede resultaten met de vit B 12 tablet!!

GJ D.K

Prima producten en vlotte levering.

Pluspunten

gebruik glucomotion origineel en de pijnlijke meniscus knie is zo goed als over !! geen operatie gelukkig.