Brigitte Lankreijer-Wijnberg

Snelle levering! Eindelijk niet meer allemaal winkels zoeken waar ze de B12 of cholesterol evenwicht verkopen. Mijn man veel klachten van jaren cholesterolverlaging is de rode rijstgist Cholesterol... Snelle levering! Eindelijk niet meer allemaal winkels zoeken waar ze de B12 of cholesterol evenwicht verkopen. Mijn man veel klachten van jaren cholesterolverlaging is de rode rijstgist Cholesterol evenwicht gaan gebruiken en kon na een jaar IN OVERLEG MET DE ARTS de statines afbouwen vanwege de bij hem vele bijwerkingen als spierafbraak en hoofd en gewrichtspijn. de Cholesterol evenwicht heeft zijn cholesterolwaarden gezonder dan ooit gekregen!

Pluspunten

Snelle levering, grote verpakkingen mogelijk waar alle tabletten los in zitten. Scheelt strips uitdrukken handig voor o.a. reumapatiënten.

Peter Steenbakkers

Dit is de eerste keer dat ik bij vitstore heb bestelt en het is me goed bevallen

Renée Benard-Loeffen

Dit is de eerste keer dat ik iets bestel via deze webstore, Snelle levering. Het ziet er goed uit. Nu even afwachten of het product het gewenste resultaat gaat leveren.

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke info.

wj.anker

Goede producten, bestelingen en leveringen zijn perfect

Wout Meijer

Prima website met goede informatie. De levering van de bestelling was snel en correct. Kan niet beter.

Eveline

Ik was erg verrast om naast mijn bestelling gratis extra supplementen te ontvangen. Echt super! Verder een zeer snelle levering en goed verpakt.

Heleen

Ben erg tevreden over jullie webside en de producten.
Snel in huis en geen verzendkosten.

Jopie Leerkes-van Dijk

Ben al meer dan 25 jaar afnemer van jullie producten, vroeger was het Vitalize. Ik heb begrepen dat het nu anders heet,
maar het zijn dezelfde goede producten. Dus ga zo door.

Pluspunten

De aflevering is super, nu met die brievenbusbestelling

Geen / particulier.

Prima kwaliteit, lage prijs, snelle service en bezorging.
Duidelijke beschrijving bij de producten.
Bijkomstigheid: Vitpoints leuk en makkelijk.

Pluspunten

Leuke acties en duidelijke aanbiedingen.

fred van loenhout

Goede en snelle service