Cma Peters

Voor iedereen een aanrader. Snelle service ,goede aflevering.

J.Brak

Zoals vele klanten zijn ook wij zeer tevreden over de kwaliteit van de produkten. Snelle levering,prima prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Duidelijke informatie over het perodukt.

Adriana Kastelein

Vooral de krillolie vind ik een prima product. Geen last van vissige oprispingen achteraf.
Prima service en snelle levering (zoals beloofd!)

mayke schijve

Helaas behoor ik niet (meer)tot de tevreden klanten.
Helaas behoor ik niet (meer)tot de tevreden klanten.
het product dat ik regelmatig afnam bleek: a/ 2 euro duurder, b/ in plaats van 22 zaten er nog maar 15 porties in, c/ de smaak was totaal anders.
kortom, ik voel me aardig bekocht en zal ook niets meer bestellen.

M.J.Burema

Prima! Snelle levering en goede producten,
Van harte aanbevolen!
joke

MARTINE STANDAERT

PRACHTIGE PRODUCTEN !! PRACHTIGE SERVICE !!

Pluspunten

ça roule comme une boule zouden ze in 't Frans zeggen !
loopt gesmeerd van A tot Z

J. Kettelarij

Prima zaak, vlotte afhandeling en goede acties.
De krillolie is bij mij ook beschadigd aangekomen (brievenbusverpakking). Dat is jammer. Maar verder vol lof.

Coby de beer Sonders

Heel tevreden hoor....

J. Snoeijer

Als steeds een snelle en correcte levering. De laatste keer enkele proefsetjes bijgevoegd, mogelijk daardoor de standaardverpakking "iets te krap". Mogelijk door TNT(?) als extra een brede rekker er... Als steeds een snelle en correcte levering. De laatste keer enkele proefsetjes bijgevoegd, mogelijk daardoor de standaardverpakking "iets te krap". Mogelijk door TNT(?) als extra een brede rekker er om gedaan.

Toos van Werde

Tevreden op een punt na, tot tweemaal toe krilolie besteld en beschadigd aangekomen wat niet prettig is om 's morgens met een vissmaak en lucht je ontbijt te nuttigen.

Pluspunten

Goede snelle service.