Carla

Overzichtelijk website. ik heb o.a. de Q10 Ubiquinol besteld, dat is veel beter dan de Ubiquinon, waar andere nog wel eens wazig over doen. De volgende dag geleverd, met 2 proefverpakkingen, waar de... Overzichtelijk website. ik heb o.a. de Q10 Ubiquinol besteld, dat is veel beter dan de Ubiquinon, waar andere nog wel eens wazig over doen. De volgende dag geleverd, met 2 proefverpakkingen, waar de Multivitamine bij was. De samenstelling beviel me zo goed, dat ik het de volgende dag besteld heb. Alles een dag later geleverd. Prima service!

Pluspunten

Extra pluspunten: geen verzendkosten en een gratis proefmonster.

T.J.M. van der Lugt

Door een misverstand verkeerde verpakking gekregen. Zending mocht direct geretourneerd, daarna goede verpakking inclusief productverpakking voor het ongemak ontvangen. Oftewel vriendelijke en... Door een misverstand verkeerde verpakking gekregen. Zending mocht direct geretourneerd, daarna goede verpakking inclusief productverpakking voor het ongemak ontvangen. Oftewel vriendelijke en efficiënte klantenservice.

Pluspunten

Heldere website, snelle levering en goede klantenservice.

Marianne hulst

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de snelle verzending!

M.E. Slabbekoorn-Hoekmen

Goede service en vlotte levering, zeer tevreden.

G.A. van der Heiden-Meijer

Jammer dat mijn bestelling de laatste keer niet door de brievenbus kwam. daardoor vier dagen later pas het pakketje kunnen ontvangen. Verder bevalt het prima. De productomschrijving zou nog beter... Jammer dat mijn bestelling de laatste keer niet door de brievenbus kwam. daardoor vier dagen later pas het pakketje kunnen ontvangen. Verder bevalt het prima. De productomschrijving zou nog beter kunnen. Zo zit er in de vitamine D capsules glycerol maar er staat niet bij of dit van dierlijk of plantaardig materiaal afkomstig is. Bij het doordrukken van de capsules wil er nog wel eens een capsule gaan lekken, mogelijk kunnen jullie het materiaal minder stug maken.

Pluspunten

Bij de melatonine die ik gebruik zit gelukkig geen E 460, 461 of 468. van deze stoffen kreeg ik ernstige darmklachten, en deze stoffen komen in heel veel producten voor, zoals in medicatie en... Bij de melatonine die ik gebruik zit gelukkig geen E 460, 461 of 468. van deze stoffen kreeg ik ernstige darmklachten, en deze stoffen komen in heel veel producten voor, zoals in medicatie en voedingssupplementen, ook in veel homeopatische producten.

R. Miklewicz

Snel en correcte bezorging van de mijn bestelde producten en wat altijd fijn is de gratis probeer producten, top dan k je wel

Pluspunten

Super snel in huis.

ton van olffen

Heb al vaak besteld bij Vitstore maar nu het een keer niet goed gaat blijkt het toch niet zo goed opgepakt te worden. Heb via de email gemeld dat de bestelling nog niet is ontvangen maar hen tot op... Heb al vaak besteld bij Vitstore maar nu het een keer niet goed gaat blijkt het toch niet zo goed opgepakt te worden. Heb via de email gemeld dat de bestelling nog niet is ontvangen maar hen tot op heden nog niets gehoord. Zondag 6-10 besteld nog niets ontvangen en nog geen reactive van de klantenservice

Wubbo Muntinga

Glucomotion besteld. Er staan 2 doseringen op. Wat is juist? Gebeld. Het blijkt bekend. Dan plak te voor verzending b.v. een sticker over het onjuiste. Onzorgvuldig.

Twanny Verdonschot

Vorige week heb ik gebeld omdat ik een beloofd extraatje (Vitamine D) niet bij de bestelling had ontvangen. Bij deze wil ik u bedanken voor de zeer correcte manier waarop u hiermee bent omgegaan; ik... Vorige week heb ik gebeld omdat ik een beloofd extraatje (Vitamine D) niet bij de bestelling had ontvangen. Bij deze wil ik u bedanken voor de zeer correcte manier waarop u hiermee bent omgegaan; ik heb nl. een volledig pakketje vitamine D i.p.v. een monsterverpakking ontvangen terwijl ik notabene zelf iets had moeten aanvinken.
In mijn workshop: ‘Maak van je klacht een kracht’ heb ik uw bedrijf als goed voorbeeld genoemd ?
Met vriendelijke groet, Twanny Verdonschot.

Pluspunten

Service

L Heine.

Zeer vlotte levering! Alles heel correct!

Pluspunten

Twee dagen later werd het product aan de deur afgeleverd! Prima, snel en in orde. Goed verpakt.