Twanny Verdonschot

Vorige week heb ik gebeld omdat ik een beloofd extraatje (Vitamine D) niet bij de bestelling had ontvangen. Bij deze wil ik u bedanken voor de zeer correcte manier waarop u hiermee bent omgegaan; ik... Vorige week heb ik gebeld omdat ik een beloofd extraatje (Vitamine D) niet bij de bestelling had ontvangen. Bij deze wil ik u bedanken voor de zeer correcte manier waarop u hiermee bent omgegaan; ik heb nl. een volledig pakketje vitamine D i.p.v. een monsterverpakking ontvangen terwijl ik notabene zelf iets had moeten aanvinken.
In mijn workshop: ‘Maak van je klacht een kracht’ heb ik uw bedrijf als goed voorbeeld genoemd ?
Met vriendelijke groet, Twanny Verdonschot.

Pluspunten

Service

L Heine.

Zeer vlotte levering! Alles heel correct!

Pluspunten

Twee dagen later werd het product aan de deur afgeleverd! Prima, snel en in orde. Goed verpakt.

Gerrit

Uitstekende ervaring met snelle en correcte Vitstore!

Pluspunten

Correct en
Snel

Erik Koetzier

Razendsnel bezorgd

Pluspunten

keurig verpakt en snel bezorgd

galdermans

Prima en snelle bestelling, maken waar waarmee ze adverteren!

Mieke van Iersel

Geweldige service ze houden zelfs bij wanneer je weer moet bestellen erg handig want ik ging op vakantie en had er niet aan gedacht! Snelle levering en geen verzendkosten maar dat was altijd al zo!

Pluspunten

Fijn dat jullie bijhouden wanneer de bestelling ongeveer op zou moeten zijn !!

Veenendaal

Maandag besteld, dinsdag in huis. Keurig verpakt in de brievenbusverpakking, supersnelle levering dus. top!

J Harbers

Super snelle levering, ik had het de volgende dag in huis. En gratis verzenden super!!!!!!

A Ruys

Goed en snel dus aan te raden

Martine Standaert

Van bestelllng tot uitlevering : het verloopt op wieltjes. Uitstekend dus !
Martine Standaert