vermeij

Prima, snelle levering

Pluspunten

aanbevolen door therapeut, goede kwaliteit

Gezina H

Vitstore levert snel en correct. Vragen en/ of reacties worden snel beantwoord.
Ik gebruik al jaren de glucosemine en zal dit ook blijven doen.
De handige brievenbus verpakking heeft...
Vitstore levert snel en correct. Vragen en/ of reacties worden snel beantwoord.
Ik gebruik al jaren de glucosemine en zal dit ook blijven doen.
De handige brievenbus verpakking heeft het voordeel dat de postbode niet steeds de buren hoeft te vragen.

E. Heutinck

Snelle bezorging, directreagerende fijne klantenservice!

Pluspunten

klantenservice

Vince

Snelle en goede levering. Assortiment steeds uitgebreider met nuttige producten. Top service!

Pluspunten

Snelle levering. Goed assortiment.

Charlotte Kamman

Super snelle verzending en een super super klantegerichte klantenservice! Ik had een vraag en ik werd echt super vriendelijk en hulpvaardig geholpen, wat de betreffende meewerker niet had hoeven... Super snelle verzending en een super super klantegerichte klantenservice! Ik had een vraag en ik werd echt super vriendelijk en hulpvaardig geholpen, wat de betreffende meewerker niet had hoeven doen. Ik ben heel erg tevreden en ik raad vitstore echt bij iedereen aan!

Pluspunten

klantenservice is heel erg klantgericht en komt met goede oplossingen. zeer deskundig.

Sandra van Strijp

Snelle en juiste levering. Prima!

Pluspunten

De brievenbusverpakking is handig.

H. Bruell

Goede snelle service!!!

H zijlstra

Goede levering zeer tevreden klant ga zeker meer bestellen

Jack

Gebruik al jaren de shakes van body en fit maar wilde eens iets anders proberen. De smaak is echt top, er zitten meer eiwitten in en de prijs is erg voordelig! Zodra mn pot op is ga ik zeker weer... Gebruik al jaren de shakes van body en fit maar wilde eens iets anders proberen. De smaak is echt top, er zitten meer eiwitten in en de prijs is erg voordelig! Zodra mn pot op is ga ik zeker weer nieuwe bestellen.

Pluspunten

- Goeie smaak van de whey protein shake
- Hoog eiwitgehalte
- Snelle levering
- Voordelige prijzen

marijke

Goed overzichtelijke site, goede produkten en snelle levering.
Ook fijn dat je van sommige dingen proefverpakkingen kan nemen
om eens te proberen

Pluspunten

Overzichtelijke site, proefverpakkingen zeer fijn, snelle levering!