dekens

Goede producten en snelle bezorging!

Boiten

Super snelle en correcte levering

Pluspunten

snelle levering

Jetty van de Pol

Het is een heel vlotte service

Baard

Goede snelle levering

Mieke van Iersel

Prima, snelle bezorging en gratis vanaf een bepaald bedrag

Reactie Vitalize/Vitstore:

Geachte mevrouw van Iersel,
Geachte mevrouw van Iersel,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! U geeft aan dat er vanaf een bepaald bedrag geen verzendkosten worden gerekend. Echter als iemand besteld bij Vitstore.com geniet de klant altijd van gratis verzending! Ongeacht de waarde van de bestelling.
Mocht u nog vragen hebben staan we u graag te woord!
Klantenservice Vitstore.com

hanny

Zeer tevreden

Pluspunten

zeer tevreden met de snelle leveringen en tevens goede brievenbus verpakking. je hoeft er niet voor thuis te blijven.

wim

Snel geleverd en betrouwbaar

Pluspunten

snelle levering
betrouwbare website

C.Heerema-Dijkinga

Zeer snelle leveringen en een prettig contact met de medewerkers.

Miriam

Ik ben via een kennis op Vitstore gewezen. De website en het bestelproces is erg duidelijk en overzichtelijk. De bestelling werd de volgende dag bezorgd. Ik heb alleen maar positieve ervaringen tot... Ik ben via een kennis op Vitstore gewezen. De website en het bestelproces is erg duidelijk en overzichtelijk. De bestelling werd de volgende dag bezorgd. Ik heb alleen maar positieve ervaringen tot nu toe en ga zeker vaker via Vitstore bestellen. Ook heb ik kennisgemaakt met een snelle en kundige klantenservice!