ruben

Zeer vriendelijke en behulpzame service. ik moest een paketje in duitsland ontvangen en vitstore heeft alles in het werk gesteld om mij te helpen. ik waardeer het zeer als iets meer wordt gedaan dan... Zeer vriendelijke en behulpzame service. ik moest een paketje in duitsland ontvangen en vitstore heeft alles in het werk gesteld om mij te helpen. ik waardeer het zeer als iets meer wordt gedaan dan alleen de standaard service. ook de prijzen en producten zijn uitstekend, goede kwaliteit. ik ben nu vaste klant!

Pluspunten

zeer vriendelijke en behulpzame service. ik moest een paketje in duitsland ontvangen en vitstore heeft alles in het werk gesteld om mij te helpen. ik waardeer het zeer als iets meer wordt gedaan dan... zeer vriendelijke en behulpzame service. ik moest een paketje in duitsland ontvangen en vitstore heeft alles in het werk gesteld om mij te helpen. ik waardeer het zeer als iets meer wordt gedaan dan alleen de standaard service. ook de prijzen en producten zijn uitstekend, goede kwaliteit. ik ben nu vaste klant!

c. eilander

Ik slik glucosamine voor slijtage in de heup en mijn man voor slijtage aan de ruggewervel en beiden zijn we zeer tevreden sinds we dit middel slikken minder pijn en beter lopen

P. Heerema

Zeer snelle leveringen en bij contact met medewerkers een uiterst prettige behandeling.

A.J.Klinkhamer

Tot dusver tevreden correcte levering en snel.
Gebruik al vele jaren een product van Vitstore

M. Edel

Vriendelijk, deskundig bedrijf

Frederiek

De vitstore levert goede producten en is erg snel met de aflevering.

Mevrouw A. Bouwman

Ik gebruik al enige jaren met veel succes en tevredenheid!

Pluspunten

Uiterst correcte service
Goede levering

Mieke

Snelle levering!
handig om reminders te krijgen wanneer de produkten bijna op zijn.

Pluspunten

prettig dat de pakketjes meestal zo worden geleverd dat het door de brievenbus kan.

M.E. Campagne

Goede en snelle service en goede producten, prima!

Maaike De Regt

De bestellingen zijn prima verzorgd, en worden snel geleverd.