Elena

Geen transparantie, slechte klantenservice en komt niet tot een oplossing. Kwaliteitverandering wordt niet gecommuniceerd en men wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Geen vertrouwen in dit... Geen transparantie, slechte klantenservice en komt niet tot een oplossing. Kwaliteitverandering wordt niet gecommuniceerd en men wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Geen vertrouwen in dit merk

Simileer

Zeer slechte pil niks te maken met spier het vererger de spier en maakt onrustig ik zou zeggen jullie weten echt niet wat jullie maken wij zijn de proefkonijnen wel gelukkig 2 pillen en de rest... Zeer slechte pil niks te maken met spier het vererger de spier en maakt onrustig ik zou zeggen jullie weten echt niet wat jullie maken wij zijn de proefkonijnen wel gelukkig 2 pillen en de rest heb ik weggegooid in de brandhard dan ontploffen ze nog dat ding moet je niet innemen kappen met dat er is geen enkel studie op dat werkt gewoon geld verdienen.

Pluspunten

Geen enkel punt

Stevens

Gewoon goed

Pluspunten

Gewoon goed

Marc Wellens

Alleen maar positieve ervaringen

Pluspunten

Uitgebreid gamma, goede prijzen, snelle en correcte levering

Danny

Duidelijke site met goede info.
Klantenservice goed bereikbaar en snelle reacties op mail.

Pluspunten

Snelle en gratis verzending.

Broos-Traets

Was gemakkelijk om te bestellen en de aflevering ging ook goed.

Pluspunten

geen minpunten

Marita

Begrijp niet waarom D Mannose 150 stuks in 1 jaar mer € 7.50 verhoogd is in prijs.

Pluspunten

Verder bezorging en afhandeling geen klchten

j.joosten en j.joosten-duijkers

Wat de pillen betreft hebben we ze nog maar een keer gebruikt

Pluspunten

wat de bestelling betrefd wij hadden de pillen zeer snel goed verpakt kan in de brievenbus wat zeer fijn is dan hoef je niet thuis te zijn

Jolanda Visser

Goed! Duidelijke site, mooie aanbiedingen, snelle levering!

Pluspunten

Gratis verzending, spaarpunten

Fried van der zalm

De ene dag besteld de andere dag in huis . Klaar .afgewerkt .

Pluspunten

Heel snel !! Ook leuk dat je spaarpunten krijgt .