Koppenaal de Jongh

Ruime sortering heel goede service

X

Met name de technische afdeling is super. Uitstekende monteurs. Gewoon een 10. Mijn ervaring met de verkoop in de showroom is beneden alle peil. M.n. De dames in de verkoopafdeling ontberen alle... Met name de technische afdeling is super. Uitstekende monteurs. Gewoon een 10. Mijn ervaring met de verkoop in de showroom is beneden alle peil. M.n. De dames in de verkoopafdeling ontberen alle kennis en verkoopvaardigheden. Geen productkennis, niet in staat om de wensen van de klant te vertalen naar een verkoopadviseur. Mijn kennis heb ik derhalve op internetsites gevonden, zoals o.a. Coolblue.Let op uw klant! Verder is de zaak top.

Lo

Kennis, service, netjes en aandacht

van leussen

Goed en snel geholpen

van Wijk

Uitstekend alles volgens afspraak

van Kessel

Uitstekende Service.

N.Huizer

Na eerst grondig warenonderzoek te hebben gedaan naar de voor ons geschikte wasmachine, heb ik bewust voor een lokaal witgoedbedrijf gekozen. En een bedrijf dat al jaren een begrip is in de Hoeksche... Na eerst grondig warenonderzoek te hebben gedaan naar de voor ons geschikte wasmachine, heb ik bewust voor een lokaal witgoedbedrijf gekozen. En een bedrijf dat al jaren een begrip is in de Hoeksche Waard. Geen spijt hiervan! Wasmachine telfonisch besteld, ik wist welke ik wilde, daarna vrij snel en zeer correct geleverd zonder bijkomende kosten. Bij een volgende aankoop weet ik ze zeker weer te vinden!

W.Polm

Nieuwe vaatwasser en wasmachine nette en vriendelijkeservice en in deze Corona tijd wel naar boven gebracht en geïnstalleerd