Stefan Kruidenier-Kraaijeveld

Prima prijzen en een uitmuntende service!

Patricia de Visser-de Bruin

Doen erg veel moeite voor je om het juiste product voor je te vinden.
Doen erg veel moeite voor je om het juiste product voor je te vinden.
Brengen alles tot in de auto of brengen het bij je thuis. Je mag het daarna achteraf gewoon overmaken of in de winkel komen betalen.
Ook de service achteraf als er wat is, is super goed.
En de prijzen zijn vaak met vergelijking met Internet goedkoper wat je niet verwacht!

Els Bijl

Wijntje is altijd bereid je te helpen.
goede service en fijn contact, denken met je mee!!
Zeker een aanrader .

Snelle reactie op mijn vraag betreffende een nieuw product. Informatie was voldoende, maar niet uitgebreid.
Snelle levering van nieuw besteld product. Monteurs vriendelijk en vakbekwaam. Ondanks tegenslag bleven ze volhardend werken en loste probleem op. Apparaat keurig geïnstalleerd en uitgebreide instructie gekregen. Factuur per email wekte verwarring omdat die in de box bij de spam binnenkwam. Ben zeer tevreden.

B. v.d Schans

Afspraak goed nagekomen. Aflevering netjes uitgevoerd.

Luc de vries

Mijn eerste en gelijk een vertrouwde ervaring na het telefonisch bestellen van een wasmachine die ze zelfs in een zeer korte tijd keurig kwamen afleveren.

Voor het eerst wat gekocht, veel hulp op maat en duidelijke uitleg.

Stephan van Rijt

Wij zijn zeer tevreden met de service van Wijntje. Snel en klantvriendelijk.

Er wordt snel en adequaat gehandeld. En vanwege de langere levertijd van de nieuwe oven kregen we netjes een leenoven, waardoor we toch konden blijven bakken.

Vd berg

Goede service
Vriendelijk personeel
Gaan pas weg als alles tip top in orde is