E. van der Hoek

Goede snelle service.

B. Schoonmade

Met de volgende woorden zal de ervaring duidelijk moeten zijn: klantvriendelijk, meedenken, goed luisteren, kundig, voorzichtig met de spullen, etc

GW Gasthaus Oosterom

GEWELDIG bedrijf gebeld meneer JOS zonder moeite keurig op de afspraak prachtige combi gekocht klein probleem mee gehad produktie fout KEURIG netjes opgelost IK ZOU HEEL NEDERLAND DEZE... GEWELDIG bedrijf gebeld meneer JOS zonder moeite keurig op de afspraak prachtige combi gekocht klein probleem mee gehad produktie fout KEURIG netjes opgelost IK ZOU HEEL NEDERLAND DEZE WINKEL AANBEVELEN de volgende bestelling staat alweer op mijn lijst DIT ZIE JE ECHT TEGENWOORDIG NIET ZO VEEL MEER DHOE ZE OP EEN FATSOENLIJK BESCHAAFDE MANIER MET HUN KLANTEN OMGAAN. Gretchen Gasthaus Oosterom.

Noorlander jan cees

Keurig en netjes en op tijd

Eland

Een goeie ervaring

Peter van Bloois

Reparatie van de wasmachine.
monteur snel langs geweest en na bestelling van onderdeel deze snel en goed gerepareerd. vakwerk

Judith

Goede service, door een duidelijk telefonisch advies hoefde er niemand langs te komen en werkte de machine weer!

NVT.

Komen altijd hun afspraak nauwkeurig na en vragen niet het onderste uit de kan en hebben een ruimen keus. Ben zeer te vrede.

M. Wander

Superservice, zeer vakkundige monteur

Nelly

Weer vriendelijk, eerlijk en snel geholpen service die wij van Wijntje gewend zijn en die zij steeds waarmaken