Het is de eerste maal dat ik iets heb gekocht via internet , en het is mij perfect bevallen.
de levering was zeer snel en correct het gevraagde product

Michel Schel

Mijn ervaring is heel goed met dit bedrijf. De dag na de bestelling werd ik met een mobiel nummer gebeld door een medewerker/eigenaar (?) die mij aangaf dat de bestel jerrycan in back-order stond.... Mijn ervaring is heel goed met dit bedrijf. De dag na de bestelling werd ik met een mobiel nummer gebeld door een medewerker/eigenaar (?) die mij aangaf dat de bestel jerrycan in back-order stond. Dit kon een tijdje duren voordat de jerrycan weer binnen zou komen. Nadat ik behoorlijk wat nuttige en technische informatie heb ontvangen over mengsmering kreeg ik een grotere jerrycan aangeboden in dezelfde kleur, zonder bijbetaling. Ondanks dat ik aanbood om de bestelde jerrycan in dezelfde kleur te bestellen. Heel fijne aanpak en afhandeling vanuit dit bedrijf!!!!!

Transparant / Kort op de bal / inhoudelijke kennis / klantvriendelijk.

R Harreman

Zeer makkelijk site om de giede ketting voor je machine te vinden .
Wijst zich zelf.
En zeer snelle levering .

Makkelijke.site
Snelle levering .

Elbe groen

Goede ssurvice snelle reactie

Goede survic

De Beule Rudiger

Mijn eerste ervaring is goed .Op tijd geleverd en het product ziet er goed uit.(nog niet geprobeerd).

Communicatie over de levering verliep goed.

Willem

Helemaal prima, duidelijk en snel

Duidelijke product beschrijvingen, snelle levering

Goed.

Keuze van de soort ketting ging heel goed.

Makkelijk zoeken van juiste product op internet, en snelle levering

Snelle en correcte levering.

Goede omschrijving van de producten.

Wim den Adel

Snelle levering en een snelle telefonische reactie op mijn mail n.a.v. mijn aankoop. Hiermee werd mijn vraag opgelost.

Snelheid van levering en snelheid van reactie op vragen.