Jan Verloop

Dit was mijn eerste aankoop bij deze leverancier.

Dit was mijn eerste aankoop bij deze leverancier.

Zaagmachines zijn serieuze stukken gereedschap. Naast de kennis en ervaring van de gebruikers zijn veiligheid en kwaliteit van de geleverde producten doorgaans belangrijker dan "lowest cost".

Wat mij gestoord heeft is dat er duidelijke (en vermijdbare) verschillen waren tussen wat op de website werd getoond en wat er aan mij werd geleverd. Als men dit aspect verbetert kom ik zeker nog wel eens terug.

Snelle levering tegen een redelijke prijs.

B. ten Caten

Goed, bestelde artikelen waren netjes op tijd binnen.

Veel keus (verschillende prijs categorieen) overzichtelijke webshop, fatsoenlijk werkende zoekfunctie.

hennink

Zaagblad en kettingen besteld

service. neemt de tijd voor klanten

Eugeen LIEKENS, Westerlo (België)

Ik ben ten volle tevreden over de Zaagkettingwinkel. Bij de bestelling van een zaagblad had ik een verkeerd type doorgegeven. Met een eenvoudige E-mail te sturen werd mij na enkele dagen het... Ik ben ten volle tevreden over de Zaagkettingwinkel. Bij de bestelling van een zaagblad had ik een verkeerd type doorgegeven. Met een eenvoudige E-mail te sturen werd mij na enkele dagen het juiste zaagblad toegestuurd.
Een geweldige super service en een dikke pluim voor de medewerkers.

Snelle levering. Een geweldige super service. Geen woorden maar daden. Ik ben enorm tevreden over de afhandeling.
Een echte favoriete webwinkel, waar ik in de toekomst nog bestellingen ga...
Een echte favoriete webwinkel, waar ik in de toekomst nog bestellingen ga plaatsen.

Zeer snelle bezorging

zeer snelle bezorging

Een paar zaagbladen (1 extra groot), kettingen en tandwielen besteld

uitstekende vakbekwame service !
ik had -stom- een verkeerde ketting bij een extra groot zaagblad besteld.
dit werd door Zaagkettingwinkel.nl gecorrigeerd en telefonisch gemeld !

Henk Dirks

Goede uitleg op de site welke zaagketting ik nodig had, met name over hoeveel schakels de ketting nodig heeft. Ik heb de ketting nog niet gebruikt en op de zaag gezet.

Zie hierboven.

Patrick (Bûcheron 2018)

Vriendelijke, duidelijke uitleg, goede service en snelle levering.

Belde netjes terug op de afgesproken tijd.

Goede service en snelle levering

H Hanssen

Alles naar tevredenheid verlopen.